Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1864
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1860

Følg bodybuilding.dk på

En smule hjælp søges

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Godmorgen, denne topic har nok været oppe et par gange før. men håber i vil hjælpe mig alligvel. Jeg tænker på at starte på kreatin eller protein. Det skal ikke være noget der giver så meget fedt på kroppen, jeg har svært ved at smide det og vil ikke have mere så bliver jeg " fed ". Har også kigget lidt på den nye CELL FORCE, det kunne også være en mulighed. Jeg træner 3-4 gange om ugen. er 182 høj og vejer ca 85.

På forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Yeurbabe skrev:Godmorgen, denne topic har nok været oppe et par gange før. men håber i vil hjælpe mig alligvel. Jeg tænker på at starte på kreatin eller protein. Det skal ikke være noget der giver så meget fedt på kroppen, jeg har svært ved at smide det og vil ikke have mere så bliver jeg " fed ". Har også kigget lidt på den nye CELL FORCE, det kunne også være en mulighed. Jeg træner 3-4 gange om ugen. er 182 høj og vejer ca 85.

På forhånd tak

Hej

Først og fremmest: Går ud fra du vil øge muskelmassen på din krop i og med du overvejer at begynde på kreatin (og protein for den sags skyld) Du vil det umulige, at øge muskelmassen uden at få lidt fedt på kroppen. Dette kræver meget planlægning og viden. Du siger du ikke vil have mere fedt på kroppen da du har svært ved at smide det igen. Jeg vil næsten garantere at hvis du følger min opskrift her vil tabe dig. Find dit ligevægts indtag, dvs det antal kcal hvor du hverken tager på eller taber dig. Læg dig så 500kcal under det, og så vil du tabe dig. Det handler egentlig bare om at forbrænde flere kcal end man indtager helt firkantet.

Ang kreatin, du behøver ikke tømme sparegrisen og købe CELLTECH. Det er alt for dyrt iforhold til mange andre fuldt ud lige så gode produkter. Forskellen GROFT sagt er at CELLTECH er promoveret osv til at være det bedste og man bruger mange penge på markedsføring, og man propper unødig meget sukker og sødestoffer i. GROFT SAGT :)

Klik ind på http://www.bodyman.dk og køb deres kreatin, fuldt ud lige så godt, men meget billigere.

Håber det besvarede dit spørgsmål, ellers stiller du bare flere :)

Du kan med fordel gå ind under "artikler" og læse smedes artikel om kosten fra A til Å, der vil du med garanti blive klogere og det vil hjælpe dig et langt stykke hen af vejen :)

http://www.bodyforum.dk/viewtopic.php?t=549
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

Hejsa. Tak for hjælpen jeg forstår ikke lige det med k.cal :/ men kan godt bruge det andet =) men det vil sige at du anbefalder mig kreatin istedet for protein pulver.

Yeurbabe skrev:Hejsa. Tak for hjælpen jeg forstår ikke lige det med k.cal :/ men kan godt bruge det andet =) men det vil sige at du anbefalder mig kreatin istedet for protein pulver.

Jeg tror kun han lagde vægt på at uddybe det omkring kreatin. Du kan med fordel bruge både kreatin og protein. Medmindre du selvfølgelig får dit proteinbehov dækket gennem din almindelige kost, men det er de færreste som gør det.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Jeg tror kun jeg vil starte på en af delene.. I kan lige få mit program.

Triceps:
1. Triceps push down 3 x 8-10 (1)
Bryst:

1. Bænkpres 3 x 8-10 (4)
2. Guillotine ( hals + ben ) 3 x 8-10 (5)

Biceps:

1. Biceps løft 3 x 8 – 10 (8)

Skulder:
1. Military Press ( stående løfte op ) (6)

Nakke / vinger:
1. Træk til nak ( maskine ) 3 x 8 – 10 (2)
2. Nakke træk ( vægtstang ) 3 x 8 – 10 (7)
3. Træk til bryst ( maskine / vinger ) 3 x 8 – 10 (3)

Mave / ryg:
1. Mave bøjninger 3 x 20 (9)
2. Ryg bøjninger 3 x 25 – 30 (10)
3. Mave løft 3 x 5 – 7 (11)

nu er jeg klar over det er lidt amatør stillet op og med navne osv. men kan bedst finde ud af det sådan der :D det kan gøre det svære for jer at se hvad jeg mener, det er min fejl.

Men altså. Ja.. jeg var inde på bodyman at se og det var også rimligt dyrt der inde. 2 kg for 350 kr mener jeg det var. kunne få 4 kg for 500. af den nye CELL FORCE. men ved ikke helt. Er ikke helt vildt inde i alt det der =).

håber jeg har fomulert mig så det er til at forstå :dance:

skal lige siges mit trænings program bliver lavet man- ons- og fredag.

Cell force er fyldt med dextrose. Derfor denne pris. Mener at 2kg koster bodylab kreatin koster 325,- . så produkterne er ikke ens, men vi har jo forskelige præferencer.
Bodylab whey 80 for større musker:=)

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster