Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moller 27 skrev:jeg køre hver år et keto diæt som start på min cut køre mellem 4-6 uger og opnår glimrende resultater.
jeg tvivler dog på du vil opnå det store på 1-2 uge da det som regel tager lidt tid lige helt at omstille sig og få kroppen i ketostase.
ud over det skriver du at du vil spise store mængder af carbs før og efter træning og så kan jeg lige så godt sige dig at så vil du absolut ikke få noget udbytte tværtimod da der ikke skal en stor mængde carbs til før du ryger ud af ketostase! normalt siges det man skal holde sig på max 30g carbs om dagen men min erfaring er at lavere er bedere da der som sagt ikke skal meget til du ryger ud af ketostase!
du skal også passe på med at spise for meget grønsager da de jo også inderholder carbs og ved godt de på en del u.s sider siger der er lige meget men min erfaring er at det altså smider dig af keto og så har du intet ud af det.
et godt råd ville være at holde dig til salat æg kød osv så skulle du opnå et godt resultat og så evt tage på appoteket og købe keto sticks da du via din urin kan måle om du er i keto tilstand og så også på den måde holde øje med hvad du har spist som evt har smidt dig af.
hvis du er bange for at miste for meget muskel under et keto diæt overvej da at køre et cycling keto diæt (ckd) da der med 2 carb up dage om ugen forhindre det store muskelsvind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster