Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1772
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1770

Følg bodybuilding.dk på

En veltrænet krop og vægttab.. Hvordan?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg vil gerne tabe 20 kg
men vil jo gerne have en flot og veltrænet krop samtidig...
Hvordan gør man det bedst muligt?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du gerne også vil have en flot og veltrænet krop, så er styrketræning + cardio vejen frem.

Mange mennesker vælger at udelade styrketræningen og vente med den, men faktum er, at jo større muskler man har, desto større forbrænding har man også.

Mht. cardio skal du nok tage 2x30-45 min 4-5 gange om ugen og så evt. træne styrketræning 3-4 gange om ugen. Dette sammen med en sund og god kost.

Men det med at tabe 20 kg gælder ikke bare om at tabe dem hurtigst muligt. Tab dem over 3-6 måneder og sørg for at beholde tabet og ikke tage på igen. Til hjælp af dette, vil jeg foreslå du bruger Thermo DynamX:
http://www.bodyman.dk/shop/default.asp? ... ductid=385

Til at hjælpe styrketræningen og opbygningen af muskler, vil jeg foreslå du sammen med din kost sørger for at indtage de rette mængder vitamin og protein. Hvis du ikke har så mange penge, vil jeg foreslå at købe dette proteinprodukt: http://www.bodyman.dk/shop/default.asp? ... ductid=285

Det er lige så godt som de andre produkter, men design og emballage er der sparet på og derved er det så billigt. Men husk på, at det kun er et kosttilskud og ikke en måltidserstatter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Logbog: Vis logbog

Til hjælp af dette, vil jeg foreslå du bruger Thermo DynamX

For at bibeholde et fedttab anbefaler du piller? Har du overvejet muligheden for at det "fanger" ham, idet han bliver bange for at stoppe, og dermed tage på igen? Det eneste rigtige er naturligvis en permanent modificering af kostvaner!

JH
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Nu ved jeg ikke hvordan du læser mine indlæg, men jeg skrev væsentligt mere end det. Til at hjælpe med at tabe de 20 kg, foreslå jeg Thermo DynamX, som er en effektiv fedt og energibooster.

Men du mener, at jeg ikke skal foreslå Miwa piller, som egentlig er kapsler, fordi hun muligvis bliver fanget af dem? Med den dybeste respekt, så kan jeg ikke få det til at hænge sammen.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

en kost omlægning og masser af motion er vejen frem.... Therma X kan bruges til det der er så svært at komme af med....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Syntes Jakob´s oplæg er ok, men for lige at slå helt fast hvad TermoDynamic er:

Produktet indeholder kort fortalt følgende 3 hovedgrupper:

Caffeine: Hjælper med hurtigere at forbrænde fedt samt giver energi

Calcium: Nye undersøgelse viser at dette kan reducere vægtforøgelse og forøge fedt tabet

Green Tea: Forøger forbrændingen af Kcal i kroppen via (EGGG)

Ud over dette indeholder det også peber extrakt som skulle har en dæmpende effekt på appetitten.

Så som udgangspunkt vil det mindske ens appeit en smule men primært hjælpe med at forbrænde ekstra Kcal og dermed nedsætte fedtprocenten !

Derfor kalder man dem også for Kalorie forbrændings tabeletter, da de virker således at de accelere din Kcal forbrænding sammen med diet og cardio træning - da de bla. for din Metabolic rate til at stige, hvilet bevirker en lidt højere krops temperatur, så husk rigeligt med vand sammen med disse. Iøvrigt giver de et ekstra energy kick !

Pillerne bør tages sammen med en fornuftig diæt og cardio træning for at give optimalt udbytte.

Men alt dette mener jeg også fremgår klart af Jakobs indlæg !
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster