Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Har som sådan ikke nogen fast trænings routine.

tumling skrev:Har som sådan ikke nogen fast trænings routine.
Jeg gætter på at dit svar ligger lige her. Lav eller få lavet et godt træningsprogram med løbende progression, og følg det!
Ligesom Lithium, vil jeg også anbefale at du fokuserer lidt på dine træningsmål i stedet for om dine muskler vokser synligt. Prøv gradvist at øge din styrke i en række basisøvelser, f.eks. squat, bænk, dødløft og skulderpres over de næste 6 mdr, og fokuser på dette. Hvis du er lidt chubby, eller blævret som du selv siger, kan det være meget svært at se de små fremskridt du laver "indenunder" fedtet, så fokuser på noget andet, som kan give dig nogle successer med din træning de næste 6 mdr. imens du får smidt lidt kropsfedt.

Bavian skrev:Er det 6 mdr du forslår jeg skal køre det samme program med progression?

Pind skrev:Bavian skrev:Er det 6 mdr du forslår jeg skal køre det samme program med progression?
Næppe.. Normalen syntes at ligge på de 6 - 8 uger alt efter hvor hårdt programmet er skruet sammen, efterfulgt af en uges decon for at "resette" kroppen så den kan arbejde med de submaksimale kg igen og vokse af dem.
Har din tilgang til træning altid været som den er nu? Du siger du ikke lægger kostplan pt. og træner ikke i nogen rutine.
Min pointe er at det selvf. er godt at spise sundt, men det er langt fra de fleste som så også spiser nok, energimæssigt, når det er sunde, rene og gode råvare der kommer ind.
Hvis du ikke har lagt kostplan og gået op i træningscyklusser før, så gør det.. Jeg har selv to kammerater (et tvillinge par) som lider af hypofyseinsufficiens. Begge løfter den dag i dag med god fremgang og har begge spillet fodbold på højere plan i yngere dage. Hvis de viger fra kosten ryger tingene meget nemmere ud i vasken og alt deres hårde arbejde er stort set intet værd.

Bavian skrev:Dine to kammerater gør de noget specielt, udover det basale som man gør i træningsammenhæng?
Og ved du om de er medlemmer af Hypofysenetværket?
Det er en forening.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster