Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1194
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1192

Følg bodybuilding.dk på

Er Armene underpriortiteret i Bodylabs Back to Basics - Roun

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa

Jeg er netop begyndt på det program der blev lagt ud på bodylabs hjemmeside under navnet "Back to Basics - Round 2", og jeg er blevet lidt i tvivl efter at have snakket med andre om hvorvidt det er nok at lave én biceps og én triceps øvelse 3 gange i ugen - også i forhold til at ramme alle hoveder.

Jeg er pt under cut, men er af den opfattelse at den bedste måde at bevare størrelse på er at træne som om man ønsker at blive større.
Jeg har trænet i nogle år, så har en rimelig træningserfaring, og er 180cm høj og arme på 39,5cm. Håber I har nogle gode inputs.

http://www.bodylab.dk/shop/back-to-basics-672c1.html

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Århus

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

KasperAarhus skrev:Hejsa

Jeg er netop begyndt på det program der blev lagt ud på bodylabs hjemmeside under navnet "Back to Basics - Round 2", og jeg er blevet lidt i tvivl efter at have snakket med andre om hvorvidt det er nok at lave én biceps og én triceps øvelse 3 gange i ugen - også i forhold til at ramme alle hoveder.

Jeg er pt under cut, men er af den opfattelse at den bedste måde at bevare størrelse på er at træne som om man ønsker at blive større.
Jeg har trænet i nogle år, så har en rimelig træningserfaring, og er 180cm høj og arme på 39,5cm. Håber I har nogle gode inputs.

http://www.bodylab.dk/shop/back-to-basics-672c1.html

Du rammer da også både biceps og triceps flere gange end du nævner, hvis du følger programmet... :)

Reputation point: 5

Ja der er ikke mange øvelser hvor du ikke aktivere flere muskler, i stort set alle de bryst øvelser der er nævnt, samt skuldre øvelser, kommer triceps i spil.
Samme gælder biceps, de bliver belastet i dine rygøvelser, så umiddelbart skal du ikke være bange for de ikke vokser.

arme på 39,5 cm er ganske ude mærket :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog

Tak skal i have. Synes også at programmet virker ret godt ind til videre selvom jeg ikke har kørt det så længe. Kommer bare hurtigt i tvivl når man har venner der gerne har 3 isolationsøvelser pr gang til armene, men klart at de mange store øvelser til ryg og bryst kompenserer for at jeg ikke har ikke det.

Kan i hvert fald anbefale programmet til andre. Bliver ikke trivielt at træne hver muskel 3 gange om ugen når øvelserne varrierer så meget :)

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Århus

Nogle i det center jeg er i, har en biceps dag... Så laver de biceps i 1-2 timer ! Mega godt program.........

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster