Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kris88 skrev:Jeg har i en månedstid holdt mig helt væk fra proteinpulver, da det simpelthen giver mig bumser. I stedet spiser jeg et par stykker frugt før og efter træning, men er det nok? I forvejen spiser jeg også en dåse tun om dagen, men ikke på noget specielt tidspunkt. Skulle jeg evt. spise en halv dåse før og efter træning?

cj8000 skrev:kris88 skrev:Jeg har i en månedstid holdt mig helt væk fra proteinpulver, da det simpelthen giver mig bumser. I stedet spiser jeg et par stykker frugt før og efter træning, men er det nok? I forvejen spiser jeg også en dåse tun om dagen, men ikke på noget specielt tidspunkt. Skulle jeg evt. spise en halv dåse før og efter træning?
Nej det er overhovedet ikke nok!
Frugt = hurtigt optaglig kulhydrat (Fint efter træning med 1 stk +Protein)
Du skal regne med at få 2g protein pr. kg. kropsvægt. I en dåse tun er der 34g - så der lang vej endnu, hvis din vægt ikke er omkring 15kg

kris88 skrev:cj8000 skrev:kris88 skrev:Jeg har i en månedstid holdt mig helt væk fra proteinpulver, da det simpelthen giver mig bumser. I stedet spiser jeg et par stykker frugt før og efter træning, men er det nok? I forvejen spiser jeg også en dåse tun om dagen, men ikke på noget specielt tidspunkt. Skulle jeg evt. spise en halv dåse før og efter træning?
Du skal regne med at få 2g protein pr. kg. kropsvægt. I en dåse tun er der 34g - så der lang vej endnu, hvis din vægt ikke er omkring 15kg
Så hvad er dit forslag. Hvad er mere godt? Det er selvfølgelig ikke det eneste jeg spiser i løbet af en dag.

cj8000 skrev:kris88 skrev:cj8000 skrev:kris88 skrev:Jeg har i en månedstid holdt mig helt væk fra proteinpulver, da det simpelthen giver mig bumser. I stedet spiser jeg et par stykker frugt før og efter træning, men er det nok? I forvejen spiser jeg også en dåse tun om dagen, men ikke på noget specielt tidspunkt. Skulle jeg evt. spise en halv dåse før og efter træning?
Så hvad er dit forslag. Hvad er mere godt? Det er selvfølgelig ikke det eneste jeg spiser i løbet af en dag.
Hvad er godt? I forhold til hvad? Generel kost? Bulk? Cut?
Der en rigtig fin artikelsamling her påp siden du skulle tag og kigge på. Der finder du alt det basale

kris88 skrev:cj8000 skrev:kris88 skrev:cj8000 skrev:kris88 skrev:Jeg har i en månedstid holdt mig helt væk fra proteinpulver, da det simpelthen giver mig bumser. I stedet spiser jeg et par stykker frugt før og efter træning, men er det nok? I forvejen spiser jeg også en dåse tun om dagen, men ikke på noget specielt tidspunkt. Skulle jeg evt. spise en halv dåse før og efter træning?
Hvad er godt? I forhold til hvad? Generel kost? Bulk? Cut?
Der en rigtig fin artikelsamling her påp siden du skulle tag og kigge på. Der finder du alt det basale
Jamen bulk. Men det er jo ikke generalt jeg mener. Jeg mener lige efter ens træning når man ikke drikker pulver!?

Chicken skrev:En banan + proteinrig kost / pulver efter træning ville være godt.
Men da du ikke vil tage proteinpulver grundet uren hud.
Så kan mælk,tun som du spiser, kakao, da til nød erstatte det.
Dog ville det være bedst med noget proteinpulver da det er hurtigt optageligt og det er det din krop behøver umiddelbart efter træning.

flamingopikken skrev:Protein-pulver efter træning er at foretrække, men mælk og især kød kød kød! (Kylling, kalkun, sejfilet, tun mv.) er også meget proteinholdigt. Det vidste du vel forhåbentlig godt

kris88 skrev:Nu begynder jeg snart at græde. Det lyder ikke som om jeg kan erstatte det pulver ordentligt?

ninjagrenen skrev:du kunne evt. tage en shake med havregryn med. Det er nemt nok bare at hælde noget vand i og drikke.

curls skrev:
Hvem siger, at man ska ha protein indenfor 5 min efter sin træning???

Henriksen skrev:curls skrev:
Du mangler da et helt kapitel hvis du aldrig har læst om The open window ? Kroppen er virkelig modtagelig for Proteiner og Kulhydrater op til 1 time efter man har lavet hård fysisk udfoldelse ? Det vil sige, hvis han lige skal i bad og bruger 20 minutter på det, og så skal han hjem så gå der 20 minutter ekstra og så pakke ud 10 minutter og så lave mad så røg vi op over en time

curls skrev:ninjagrenen skrev:du kunne evt. tage en shake med havregryn med. Det er nemt nok bare at hælde noget vand i og drikke.
=D> =D> =D>
Han kan da bare tag hjem med det samme og spise hjemme...Sys din kommentar er langt ude...og ik engang sjov..

Incl. Grønlændere ;)
ninjagrenen skrev:curls skrev:ninjagrenen skrev:du kunne evt. tage en shake med havregryn med. Det er nemt nok bare at hælde noget vand i og drikke.
=D> =D> =D>
Han kan da bare tag hjem med det samme og spise hjemme...Sys din kommentar er langt ude...og ik engang sjov..
Jeg ved da ikke om min kommentar er langt ude?![]()
For jeg har da selv gjort det, og det er der intet i vejen med.

Mandenibusken999 skrev:curls skrev:Henriksen skrev:curls skrev:
Du mangler da et helt kapitel hvis du aldrig har læst om The open window ? Kroppen er virkelig modtagelig for Proteiner og Kulhydrater op til 1 time efter man har lavet hård fysisk udfoldelse ? Det vil sige, hvis han lige skal i bad og bruger 20 minutter på det, og så skal han hjem så gå der 20 minutter ekstra og så pakke ud 10 minutter og så lave mad så røg vi op over en time
Ja, det er rigtigt...At man ska ha protein indenfor en time...MEN, hvis manden vil ha en anden alternativ, så ska han droppe badet og cykle/køre hjem med det samme, spise først og derefter gå i bad!
Det er selvfølgelig meget nemmere med proteinpulver, bruger det også selv...Bruger selv bodylab og har ingen problemmer med bumser...
MEN, han ska da vide at proteinpulver ikke er "must"!
Iøvrigt er det dumt, at får alt protein gennem kosttilskud...Da man ikke får alle de vitaminer, man ku ha fået gennem kosten...Derfor sys jeg, at man ik ska gøre pulveret til sin kost...
hvad er dit problem? der blev anbefalet at han skulle bruge protein pulver EFTER træning, ikke som erstatning for hans kost hele DAGEN.
Måske skulle du lade være med at skrive om ting som du ikke har alverdens forstand på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster