Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

??...

ybf skrev:aner det ikke... man skal jo bare gøre det indtil man bliver træt... ikk?

ybf skrev:hmm.. jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal sætte mit træningsprogram sammen.
Men er der måske nogle af jer der tilfældigvis lige ville lave et hurtigt et måske?![]()
Jeg er 178cm høj, 62kg.
og jeg har 2 håndvægte
mvh Mig

ybf skrev:sådan.. så har jeg fået det læst, phew kræver sku meget af en.
Men jeg kunne nu aligevel godt tænke at hvis der var nogle der ville give mig et par fif til et træningsprogram.
Jeg har 2*5 kg. håndvægte, og så har jeg ikke mere. Jeg prøver at spise så godt jeg kan, få så mange proteiner så muligt.
Jeg kunne godt tænke mig et 2-3 splits træningsprogram, hvor jeg får trænet hele min overkrop, plus maven, og så har jeg tænkt mig at løbe en tur om Lørdage.
Jeg håber der er nogle der har nogle fif til sådan et program![]()
Mvh David

HAV skrev:ybf skrev:sådan.. så har jeg fået det læst, phew kræver sku meget af en.
Men jeg kunne nu aligevel godt tænke at hvis der var nogle der ville give mig et par fif til et træningsprogram.
Jeg har 2*5 kg. håndvægte, og så har jeg ikke mere. Jeg prøver at spise så godt jeg kan, få så mange proteiner så muligt.
Jeg kunne godt tænke mig et 2-3 splits træningsprogram, hvor jeg får trænet hele min overkrop, plus maven, og så har jeg tænkt mig at løbe en tur om Lørdage.
Jeg håber der er nogle der har nogle fif til sådan et program![]()
Mvh David
Det er ikke mange redskaber du har til rådighed. Hvorfor ikke melde dig ind i et center?
Mht et program kan du benytte manden nederst på forsiden. Klik på hans muskelgrupper for at se hvordan de trænes. Et eksempel på et 2-split program kan du finde på forsiden i min log http://www.bodyforum.dk/viewtopic.php?t=2128
, man skal jo være lidt kreativ 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster