Jeg er helt ny til det her og jeg må indrømme at jeg synes det er noget svært at overskue.
Jeg vil gerne smide noget fedt og har derfor fundet ud af at jeg skal ligge i kcal underskud.
Jeg er 26 år, vejer 78kg og er 179cm høj.
Min krop forbrænder 1850kcal i tomgang, men skal indtage 2500kcal for at vedligeholde min vægt.
Jeg har en fedt % på 15%.
Jeg går til fitness boksning (cirkel træning) 2 gange om ugen mandag og onsdag, hvor jeg forbrænder ca 800-1000kcal pr gang og kroppen bliver tæsket godt og grundigt igennem. Samt om fredagen løber jeg en tur på 10km og om søndagen 8km.
Jeg har tabt mig 30kg ved at begynde at dyrke motion og ved at droppe, sodavand, kager, slik og hvad der ellers høre til, samt at spise sund og ikke spise mig overmæt.
Men nu er jeg gået i stå. Har ikke tabt mig, eller er blevet mindre omkring maven på godt 4 måneder.
Så nu må der godt ske noget, jeg vil gerne have en "sixpack".
Jeg er ikke ude på at få store muskler, men bare og blive trimmet.
Jeg ved at jeg skal ligge i ca 500kcal i underskud om dagen for at tabe mig.
Men hvordan gør jeg det bedst?
Hvordan ved jeg hvor meget protein jeg skal have, kulhydrater og fedt?
Jeg har købt mig noget protein pulver http://www.link slettet.com/product/show/4 ... ha-6-2-3kg men kan ikke se hvor mange kcal jeg for ved at indtage et scoop?
Og hvad gør det jeg ligger på fx 250g protein om dagen?
Har læst om man skal indtage 2g pr kg kropsvægt?
Og er det lige meget hvordan jeg for de forskellige ting og skal jeg gøre det anderledes på trænings dage?
Synes godt nok jeg er forvirret efter en hel aftens læsning her inde, håber i er friske på at hjælpe en HELT nybegynder igang
Mvh Nicklas