Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1545
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

er min cutte kostplan optimalt?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hey guys. Skal til at cutte, ville være mig en glæde.. hvis i evt, kunne hjælpe mig med ændringer :)
Skal lige siges jeg skifter imellem kylling/oksefars/Røde bøffer/magert kød. Og primært det samme med kartofler/pasta/grov ris. Så jeg ikke går død i det samme... Ved godt jeg får rimelig meget protein, men det er intet problem da jeg er slagter, så får næsten kødet gratis, og ville gerne midste, så lidt muskelmasse som muligt :) Dyrker omkring 30 minutters cardio på løbebånd 4-5 gange om ugen. Før en omgang styrktræning, så jeg er sikker på jeg får det gjort. Og cykler 20 minutters tid hverdag om aften på kondicyklen og mit ligevægt indtag ligger på omkring 3000. Indtager også 4 fiskepiller dagligt + vitaminer fra bodylab.

Billede

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hmm jamen det ser fint ud men engang olie 3-6-9 ville ikke skade dig ved ikke hva du vejer men 2500 kcal er ikke meget alt efter hvor vild din forbranding er
du motionere jo en del så vis du ikke vil af med mullerne så skal du måske have lidt flere kcal... osv men det går jeg ud fra du har regnet ud
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 235.00

klausma skrev:hmm jamen det ser fint ud men engang olie 3-6-9 ville ikke skade dig ved ikke hva du vejer men 2500 kcal er ikke meget alt efter hvor vild din forbranding er
du motionere jo en del så vis du ikke vil af med mullerne så skal du måske have lidt flere kcal... osv men det går jeg ud fra du har regnet ud

yeah i see! også det jeg tænkte på, også derfor jeg prøver og få det protein som jeg gør, vil gerne ligge på minimum 800G kød om dagen. Og køber det olie 3-6-9 om lidt tak for det :)

er 184 cm vejer 90,2 kilo med en fedt % på 15,6% vil gerne ned under 8% i løbet af de næste 8 månedere. Derfor jeg prøver og køre så meget cardio som muligt, men dog igen bekymre mig også lidt, jeg ikke får mere indebords.. kan jeg godt se :oops:

Styrkeliste

jeg har ca.. samme vægt som dig ligger omkring de 91kg og med et lav intag på 2100-2200 om dagen ! er gået stille ned og har tabt ca. 19 kg siden den 1 dec... og har ikke mærket det store til styrken er faldet ! men jeg har også meget lav forbrænding vil jeg mene men motionere ikke andet end 1 til 2 gange om ugen!!
det har virket for mig ... derfor behøver det ikke virke for dig jo ....

Men ser ikke helt forkert ud mester bare klø på går det for hurtigt og det tager styrke så hæver du den lidt i kcal og ellers sænker du når det går for langsomt! så styre du det jo selv ... prøv dig frem
Brugeravatar

Styrkeliste

klausma skrev:jeg har ca.. samme vægt som dig ligger omkring de 91kg og med et lav intag på 2100-2200 om dagen ! er gået stille ned og har tabt ca. 19 kg siden den 1 dec... og har ikke mærket det store til styrken er faldet ! men jeg har også meget lav forbrænding vil jeg mene men motionere ikke andet end 1 til 2 gange om ugen!!
det har virket for mig ... derfor behøver det ikke virke for dig jo ....

Men ser ikke helt forkert ud mester bare klø på går det for hurtigt og det tager styrke så hæver du den lidt i kcal og ellers sænker du når det går for langsomt! så styre du det jo selv ... prøv dig frem

tak igen :) imponerende vægtab, jeg har selv smidt omkring 30 kilo på et år, udelukkende på cardio " havde intet viden " tilbage i 2007 ](*,)

Hvordan ser dine trænings pas så ud? Køre du fullbody/2/3 split etc? Og hvordan ligger din volumen på træningen? er det 8-12 reps x 3? eller 5/5? :)

MVH

Styrkeliste

jeg skifter en del fra fullbody i 3 uger til 2 spilt i 6 uger og så til 3 spilt i ca.. 3 uger da jeg bedst kan lide 2 split :D men det er godt at skifte lidt efter min menning det er noget jeg har prøvet mig frem til og er blevet glad for når jeg køre fullbody er det 5gang 5 i de store og 3 gange 8 i resten .. 2 spilt er 4 gange 6 i bænk, squat, død, military, bor, og 3 gange 12 i resten og 3 spilt var sidste gang med 4 gange 6 i bænk, squat, død, military, bor og 4 gange 8 i resten det er også noget jeg sys værker for mig måske ikke det andre vil mene er det rigtige men for mig virker det vejer pt. 91kg og har en fedtprocent på 10.2 for ca... 3 uger siden 1 dec var jeg 108-109kg og meget fedt (havde ikke tangen der).. men har i følge målingerne kun tabt 0.8 kg fedtfri masse siden jeg vejede 103 (og fik en tang) så det sys jeg er godt... hvor meget man kan regne med de målinger osv... skal jeg ikke kunne sige men jeg er tilfreds det er det vigtigste jo :D
Brugeravatar

Styrkeliste

hmm nu siger du optimal, ??, jeg ser stort set intet umættet fedt, ?,dåse makrel og en gang avocado, og nødder ??

Reputation point: 0

Træner her: Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

klausma skrev:jeg skifter en del fra fullbody i 3 uger til 2 spilt i 6 uger og så til 3 spilt i ca.. 3 uger da jeg bedst kan lide 2 split :D men det er godt at skifte lidt efter min menning det er noget jeg har prøvet mig frem til og er blevet glad for når jeg køre fullbody er det 5gang 5 i de store og 3 gange 8 i resten .. 2 spilt er 4 gange 6 i bænk, squat, død, military, bor, og 3 gange 12 i resten og 3 spilt var sidste gang med 4 gange 6 i bænk, squat, død, military, bor og 4 gange 8 i resten det er også noget jeg sys værker for mig måske ikke det andre vil mene er det rigtige men for mig virker det vejer pt. 91kg og har en fedtprocent på 10.2 for ca... 3 uger siden 1 dec var jeg 108-109kg og meget fedt (havde ikke tangen der).. men har i følge målingerne kun tabt 0.8 kg fedtfri masse siden jeg vejede 103 (og fik en tang) så det sys jeg er godt... hvor meget man kan regne med de målinger osv... skal jeg ikke kunne sige men jeg er tilfreds det er det vigtigste jo :D

hehe nice nok mester, lige pt træner jeg 3 split og cardio 4 dage om ugen.. har jeg gjort i et månedstid, og synes sku det er super sweet! :D må sku også skaffe mig en fedt tang, stoler ikke rigtig på de "maskiner" de tester en på ved fitness.dk :D

Bjerg skrev:hmm nu siger du optimal, ??, jeg ser stort set intet umættet fedt, ?,dåse makrel og en gang avocado, og nødder ??

har lige bestilt omega 3-6-9 - ellers, må jeg bare bytte en dåse makrel. Ud med, oksefarset :)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster