
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag



00Kalle skrev:Nope det er det ikk :b
Jeg sys faktisk der er steder du mangler øvelser, f.eks arme og ryg. Men det bliver svært a få presset ind i dit split![]()
Hvis det er ok med dig vil jeg meget gerne gi dig et par råd.?
Men det er stiff legged Deadlifts du kører på din ben-dag ikk? Eller det er måske ikk for a køre hamstrings ?
Men ang. sæt så kør 1 warm-up og 3 working



00Kalle skrev:Nope det er det ikk :b
Jeg sys faktisk der er steder du mangler øvelser, f.eks arme og ryg. Men det bliver svært a få presset ind i dit split![]()
Hvis det er ok med dig vil jeg meget gerne gi dig et par råd.?
Men det er stiff legged Deadlifts du kører på din ben-dag ikk? Eller det er måske ikk for a køre hamstrings ?
Men ang. sæt så kør 1 warm-up og 3 working

DHL^ skrev:00Kalle skrev:Nope det er det ikk :b
Jeg sys faktisk der er steder du mangler øvelser, f.eks arme og ryg. Men det bliver svært a få presset ind i dit split![]()
Hvis det er ok med dig vil jeg meget gerne gi dig et par råd.?
Men det er stiff legged Deadlifts du kører på din ben-dag ikk? Eller det er måske ikk for a køre hamstrings ?
Men ang. sæt så kør 1 warm-up og 3 working
1 warm og 3 working, i forhold til hvad?
Ser fint ud, det er jo et 3 split, hvordan ligger din rep range?
og 3 bicep øvelser er ikke i overkanten, jeg siger go for it.
er det optimalt ? nogen forslag til hvordan jeg ellers kunne gøre det? 

bias123 skrev:DHL^ skrev:00Kalle skrev:Nope det er det ikk :b
Jeg sys faktisk der er steder du mangler øvelser, f.eks arme og ryg. Men det bliver svært a få presset ind i dit split![]()
Hvis det er ok med dig vil jeg meget gerne gi dig et par råd.?
Men det er stiff legged Deadlifts du kører på din ben-dag ikk? Eller det er måske ikk for a køre hamstrings ?
Men ang. sæt så kør 1 warm-up og 3 working
1 warm og 3 working, i forhold til hvad?
Ser fint ud, det er jo et 3 split, hvordan ligger din rep range?
og 3 bicep øvelser er ikke i overkanten, jeg siger go for it.
Har ført kørt pyramide hvor jeg barre har startet med en forholdvis lav vægt og høj reps og så for hvert sæt stiger vægten og repsene falderer det optimalt ? nogen forslag til hvordan jeg ellers kunne gøre det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster