Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1269
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

Erhverspraktik (Maskinmester)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg er ved at læse til maskinmester og er pt i praktik ved et elektriker firma her i Århus, men der er ingenting at lave og er sgu ved at være træt af at sidde og trille tommelfingre. Er der nogen der evt har nogle gode steder jeg kunne ringe hen og høre om de tager praktikanter ind, gerne i eller omkring århus.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes du skal være glad for at du overhovedet har fået en praktikplads #-o . Når det så er sagt, så kan jeg da godt forstå at det er træls ikke at have noget at lave. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men håber andre herinde kan - good luck :)

Der er jo nogle forskellige maskinværksteder, samt i grenå. Grenå arbejder meget med skibsmotorer. Kølefabrikanter, du har mange muligheder bare google lidt rundt :) som sagt er spørgsmålet jo bare om du kommer ind. Held og lykke :)

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Nutty89 skrev:Jeg er ved at læse til maskinmester og er pt i praktik ved et elektriker firma her i Århus, men der er ingenting at lave og er sgu ved at være træt af at sidde og trille tommelfingre. Er der nogen der evt har nogle gode steder jeg kunne ringe hen og høre om de tager praktikanter ind, gerne i eller omkring århus.

Hej.
Er selv maskinmester og kan fortælle dig olie og gas industrien nærmest er ved at koge over med aktivitet. 170 Mia NOK pumpes i ekofiskudbygningen i norsk sektor og rundt 40 mi DKS i dansk sektor over de næste 5 år mener jeg.
De fleste olie og gas relaterede virksomheder har meget travlt, det ville være et godt sted at søge indenfor de firmaer, både på maskinsiden og elsiden som du afprøver nu.
Var så heldig da jeg arbejde som elektriker for at få autorisationen til elinstallatør, at en rigtig god ven ais Poulsen, som er grossisten mange handler ved, og han havde fingeren på pulsen med hvor der skete noget.

Held og lykke.

PS. Tak spinaten for et helt igennem ubrugeligt indlæg.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster