Er igang med at træne lidt med nogle vægte herhjemme, og overvejer så hvad der virker bedst hvis jeg vil have en six-pack?
Jeg har det problem at jeg altid har haft lidt mave på (ikke ekstremt, men nok til at man ikke kan se mavemusklerne) og selvom jeg løbetræner 3 gange om ugen, styrketræner hver 2. dag med vægte, så er det svært at komme af med den der runde form på maven :/
Nogle der har erfaringer med det? Jeg tager også en masse mave bøjninger (hver 2. dag sammen med træning) men de omdanner vel ikke mavens fedt til muskler alene? Skal der ikke også andre ting til? Tænkte på om der var en øvelse jeg kunne lave med mine vægte?
Et andet spørgsmål: Hvad virker bedst hvis man vil have en flot overkrop? Ligenu laver jeg en øvelse hvor jeg sidder tilbagelænet lidt og så løfter vægtene. Men er der andre måder der virker bedre? (ved godt svømning er godt, skal nok også snart starte på det)
Så ja, er rimelig nybegynder indenfor faget, og har nok ikke sturderet det så meget som jeg burde, men håber i gider tage tid til at komme med lidt feedback hvis i har nogle forslag