Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wopper skrev:Som jeg ser det er problemet også, at mulighederne for at markedsføre på den ene og den anden måde er alt for store.. Hvor tit ser man ikke et kosttilskud, der claimer, at du kan tabe dig 10 kg på på 10 uger ved at bruge lige netop dét.

SørenDP skrev:Wopper skrev:Som jeg ser det er problemet også, at mulighederne for at markedsføre på den ene og den anden måde er alt for store.. Hvor tit ser man ikke et kosttilskud, der claimer, at du kan tabe dig 10 kg på på 10 uger ved at bruge lige netop dét.
Sådan har det jo fungeret lige siden tidernes morgen. Og jeg synes faktisk også at det er fair nok. Jeg mener problemet ligger i at folk simpelthen er for dumme. Hvis man kan snørre folk og tjene penge på det, har jeg sgu ikke de store problemer med det.
Til topicstarter: Jeg mener at kosttilskud skal testes på lige fod med alle andre fødevarer. Jeg ved ikke hvor strængt dette foregår, men jeg kan i hvert fald ikk se hvorfor de skulle snige sig uden nogen form for overvågning, da det er noget man indtager på lige fod, og i lige så god tro, med en bøf eller et glas mælk.

Wopper skrev:SørenDP skrev:Wopper skrev:Som jeg ser det er problemet også, at mulighederne for at markedsføre på den ene og den anden måde er alt for store.. Hvor tit ser man ikke et kosttilskud, der claimer, at du kan tabe dig 10 kg på på 10 uger ved at bruge lige netop dét.
Sådan har det jo fungeret lige siden tidernes morgen. Og jeg synes faktisk også at det er fair nok. Jeg mener problemet ligger i at folk simpelthen er for dumme. Hvis man kan snørre folk og tjene penge på det, har jeg sgu ikke de store problemer med det.
Til topicstarter: Jeg mener at kosttilskud skal testes på lige fod med alle andre fødevarer. Jeg ved ikke hvor strængt dette foregår, men jeg kan i hvert fald ikk se hvorfor de skulle snige sig uden nogen form for overvågning, da det er noget man indtager på lige fod, og i lige så god tro, med en bøf eller et glas mælk.
Jeg er helt enig i, at folk i de fleste tilfælde er naive, men jeg mener ikke det er fair at markedsføre eksempelvis ginseng som et kosttilskud, der øger ens energi, når man samtidig tilsætter koffein. Så bliver folk måske afhængige af det uden at vide det og tror at de kan mærke ginsengens virkning, når det i virkeligheden bare er koffeinen de kan mærke..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster