Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fernix skrev:okey.. hvad mener du med dagsform ?
Hvis jeg såstarter med 2x12 af 50kg og ender 6x6 med 100kg i squat så næste gang efter en uges hvile så starter jeg med feks 2.5-5 kg tungere og tager så 2x12 af 52.5 kg næste cyklus ?

Fernix skrev:jeg har 12 øvelser i mit program hvis jeg nu tager den første måde du henviste til syns jeg måske det bliver ret mange rep's i total

Fernix skrev:jeg har 12 øvelser i mit program hvis jeg nu tager den første måde du henviste til syns jeg måske det bliver ret mange rep's i total

Fernix skrev:Kanon det ser faktisk ret godt ud ..
Og så kan jeg vel godt gøre sådan at jeg starter lavere i vægt og bygger mig op til den sidste uge med en pr der ligger lidt tungere end før og så ellers blive ved med at prøve og gøre cyklusen lidt tungere pr. gang.

Fernix skrev:kan sagtens følge dig i det med dagsform .. grunden til jeg hænger mig i det med at arbejde sig op i vægt igennem ugerne er fordi jeg har læst en artikle herinde om at man starter med lidt vægt og forøger og så tager man puasen og nulstiller sådan at når man starter igen at den lavere vægt så skulle det stadig sætte gang i væksten .. men jeg kan se i den model du mener, starter man ikke i lavere vægt og stiger
men den metode du skriver kan evt være lige så efektiv ;P

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster