Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1029
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1026

Følg bodybuilding.dk på

Fedtprocent

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Er fedtprocent 3-4% for lavt eller ?. Er det fint. Jeg tror jeg havde den på 3 eller 4. kan ikke lige huske. Men er det for lavt eller skal jeg ha den højere. Vejer 63kg og er 178 høj.. Er rimelig markeret. Man kan se alle mine markeringer.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du har aldrig haft en under 6% det tror jeg simpelthen ikke på, da det er på grænsen til det fysisk umulige.

Og hvad er meningen med dette emne? Der er da ingen der kan vurderer det ud fra noget text :roll:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

omerduran skrev:Er fedtprocent 3-4% for lavt eller ?. Er det fint. Jeg tror jeg havde den på 3 eller 4. kan ikke lige huske. Men er det for lavt eller skal jeg ha den højere. Vejer 63kg og er 178 høj.. Er rimelig markeret. Man kan se alle mine markeringer.

Professionelle sportsudøvere, som feks. fodboldspillere ligger med en fedtprocent på 8-9%. Håber det svarer lidt på dit spørgsmål

Logbog: Ingen logbog

Du har den helt sikkert ikke på 3 eller 4 %. Hvad er meningen med tråden egentlig? At vide om en fedtprocent på 3-4 % er for lav? For lav til hvad? :wink:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Gremlinn79 skrev:
omerduran skrev:Er fedtprocent 3-4% for lavt eller ?. Er det fint. Jeg tror jeg havde den på 3 eller 4. kan ikke lige huske. Men er det for lavt eller skal jeg ha den højere. Vejer 63kg og er 178 høj.. Er rimelig markeret. Man kan se alle mine markeringer.

Professionelle sportsudøvere, som feks. fodboldspillere ligger med en fedtprocent på 8-9%. Håber det svarer lidt på dit spørgsmål

Hej Gremlinn79.Hvordan har du det i dag? Jeg ville bare lige høre, om du havde en kilde på den ovennævnte påstand, eller om den er lige så meget grebet ud af den blå luft, som topic-starterens estimat på, at han har en fedtprocent på 3? Kh!
Brugeravatar

Cavling skrev:
Gremlinn79 skrev:

Hej Gremlinn79.Hvordan har du det i dag? Jeg ville bare lige høre, om du havde en kilde på den ovennævnte påstand, eller om den er lige så meget grebet ud af den blå luft, som topic-starterens estimat på, at han har en fedtprocent på 3? Kh!

Lol..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online