Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rosendal skrev:Hmm.. ville prøve noget nyt, vil gerne kroppen igennem mere end 1 gang om ugen..
Vil mene at dette er en meget god mellemting mellem fullbody og 2split?
Har du gode forslag ellers?
Kørte 3000kcal da jeg bulkede, uden at cykle..
indtil videre har det passet med 500g vægttab ugenligt..

Jokeren16 skrev:mellemting mellem fullbody og 2split?
andet end skulder og læg rammer du kun kroppen en gang om ugen som er for lidt i forhold til din volume

Martin G skrev:Spørger du mig:
Vil mene, at du vil have mere gavn af et fullbody eller 2split program, da det som regel vil være det mest optimale. Kan tyde på dit avatar, at du er erfaren, men efter min mening slet ikke erfaren nok til at splitprogrammer som det du har fremlagt er nødvendigt.
Om ikke andet, så i det mindste et 3 split, 6 ud af 7 dage om ugen.
Jeg vil som minimum sige: Alle muskelgrupper igennem 2 gange om ugen! Minimum!
Kan heller ikke se noget optimalt i den måde du har fordelt dine dage på, hvis du absolut vil bruge det program der..
Dine øvelser er på baggrund af valg total volumen på en uge acceptable..

Rosendal skrev:Martin G skrev:Spørger du mig:
Vil mene, at du vil have mere gavn af et fullbody eller 2split program, da det som regel vil være det mest optimale. Kan tyde på dit avatar, at du er erfaren, men efter min mening slet ikke erfaren nok til at splitprogrammer som det du har fremlagt er nødvendigt.
Om ikke andet, så i det mindste et 3 split, 6 ud af 7 dage om ugen.
Jeg vil som minimum sige: Alle muskelgrupper igennem 2 gange om ugen! Minimum!
Kan heller ikke se noget optimalt i den måde du har fordelt dine dage på, hvis du absolut vil bruge det program der..
Dine øvelser er på baggrund af valg total volumen på en uge acceptable..
Tja det var nu også bare et udlæg så jeg kunne få noget kritik.
Det største problem er energien, da jeg er igang med at cutte er energien ikke på det højeste, jeg syntes sq og dødløft tapper mig fuldstændig for energi.. derfor jeg ville prøve at dele dem ud, også derfor jeg ikke er meget for fullbody når jeg cutter..
har overvejet lidt GT 10x10 igen, kørte det i vinters men der var trods alt også lidt mere energi til stede..

Martin G skrev:TJs alternativ hypertrofi ved jeg, at folk har haft god erfaring med at cutte på. Desuden vil jeg anbefale dig at få nogen seriøse fibre inden træning, især under cut, da du ikke kan stole på, at dine glykogendepoter er fyldte.

Rosendal skrev:Martin G skrev:TJs alternativ hypertrofi ved jeg, at folk har haft god erfaring med at cutte på. Desuden vil jeg anbefale dig at få nogen seriøse fibre inden træning, især under cut, da du ikke kan stole på, at dine glykogendepoter er fyldte.
Den havde jeg selv ikke tænk på, ser ud til et godt program.. mange tak.. vil prøve det noget tid..
Nogle bud på hvor fibrene kunne komme fra? nogle madvare/tilskud du kan anbefale?

Martin G skrev:Meget groft brød, havregryn, kellogs all brann (hvis du har moneterne til det)..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster