Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1556
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1554

Følg bodybuilding.dk på

Fejl i fremstilling af kosttilskud?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej - I går, fredag skrev jeg et indlæg omkring NitroTech og CellTech.
Dette indlæg er desværre blevet slettet.

Derfor spørger jeg igen.
Jeg har tidligere læst at de frebriksarbejdere som arbejder på de fabrikker som fremstiller trænings-produkter i USA, altså kosttilskud kan lave amatør fejl, som at glemme at vaske deres maskiner 100%. Herved kan der opstå fejl i kosttilskudet, hvis først maskinen har fremstillet doping produkter og derefter normalt kosttilskud uden at blive renset 100%. Har læst at det normale kosttilskud hermed vil blive forurenet og at det hermed kan fremtvinge en positiv dopingprøve.
Men laver et firma som MuscleTech også disse amatør fejl, som jeg ved er MuscleTech et af verdens største mærker? Så de burde vel ikke lave disse fejl?

Kender i til dette?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

For Søren da skrev:Hej - I går, fredag skrev jeg et indlæg omkring NitroTech og CellTech.
Dette indlæg er desværre blevet slettet.

Derfor spørger jeg igen.
Jeg har tidligere læst at de frebriksarbejdere som arbejder på de fabrikker som fremstiller trænings-produkter i USA, altså kosttilskud kan lave amatør fejl, som at glemme at vaske deres maskiner 100%. Herved kan der opstå fejl i kosttilskudet, hvis først maskinen har fremstillet doping produkter og derefter normalt kosttilskud uden at blive renset 100%. Har læst at det normale kosttilskud hermed vil blive forurenet og at det hermed kan fremtvinge en positiv dopingprøve.
Men laver et firma som MuscleTech også disse amatør fejl, som jeg ved er MuscleTech et af verdens største mærker? Så de burde vel ikke lave disse fejl?

Kender i til dette?

Det er en fin lille skrøne :) MT er det største kosttilskudsfirma i verden, og ville få en kæmpe sag på nakken hvis det skete :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )

Men det bringer da tvivl, når de store atleter bliver testet positiv og forklarer det med, at de har drukket noget forurenet kosttilskud. :8

For Søren da skrev:Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )

Men det bringer da tvivl, når de store atleter bliver testet positiv og forklarer det med, at de har drukket noget forurenet kosttilskud. :8

Jeg troede ikke der var nogen styrkeløftere der tog doping :? :wink:

Det er den dårligste undskyldning som desværre tit bliver brugt :wink:
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

For Søren da skrev:Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )

Det er vist bare en dum undskylding når de siger dette ;) jo ikke alle der har lyst til at stille sig frem og sige de er dopet.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Poliquin skrev:

Jeg troede ikke der var nogen styrkeløftere der tog doping :? :wink:

Det er den dårligste undskyldning som desværre tit bliver brugt :wink:

Det er der vel forhåbentligt heller ikke nogle som gør, det ville da være dumt for så bliver de jo udelukket af den fedeste sport :D

Men tvivler da på, at jeg er den eneste styrkeløfter som forsøger sig med CellTech og NitroTech? :wink:

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster