Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

For Søren da skrev:Hej - I går, fredag skrev jeg et indlæg omkring NitroTech og CellTech.
Dette indlæg er desværre blevet slettet.
Derfor spørger jeg igen.
Jeg har tidligere læst at de frebriksarbejdere som arbejder på de fabrikker som fremstiller trænings-produkter i USA, altså kosttilskud kan lave amatør fejl, som at glemme at vaske deres maskiner 100%. Herved kan der opstå fejl i kosttilskudet, hvis først maskinen har fremstillet doping produkter og derefter normalt kosttilskud uden at blive renset 100%. Har læst at det normale kosttilskud hermed vil blive forurenet og at det hermed kan fremtvinge en positiv dopingprøve.
Men laver et firma som MuscleTech også disse amatør fejl, som jeg ved er MuscleTech et af verdens største mærker? Så de burde vel ikke lave disse fejl?
Kender i til dette?

For Søren da skrev:Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )
Men det bringer da tvivl, når de store atleter bliver testet positiv og forklarer det med, at de har drukket noget forurenet kosttilskud.

For Søren da skrev:Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )
Men det bringer da tvivl, når de store atleter bliver testet positiv og forklarer det med, at de har drukket noget forurenet kosttilskud.

Poliquin skrev:For Søren da skrev:Det glæder mig meget da jeg er styrkeløfter og har lovet gud og hver mand ikke at dope mig : )
Jeg troede ikke der var nogen styrkeløftere der tog doping![]()
![]()
Det er den dårligste undskyldning som desværre tit bliver brugt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster