Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Olaan skrev:Mon ikke han mener Tyrkiet, da det er hans destination

N00b skrev:Der er mange muligheder f.eks kan du købe lor peyniri ( Hytteost ) meget lav fedt indhold og masser af proteiner , ved din lokale firinci ( bager ) kan du også købe friskbagt grovbrød, yulaf ( havregryn ) kan også findes i de store supermarkeder mælk er der også meget af dernede![]()
kyllinge bryst/kød,fisk, æg osv.
lav en fornuftig kostplan og nyd din ferie..

Misterhamper skrev:Jeg har ikke noget ordenligt forslag. Men come on, det er ferie, og du er ikke pro BB'er. Hvorfor I alverden gå så meget op i det under en ferie?

vallemayn skrev:Misterhamper skrev:Jeg har ikke noget ordenligt forslag. Men come on, det er ferie, og du er ikke pro BB'er. Hvorfor I alverden gå så meget op i det under en ferie?
+1
BB er vel ikke alt...? Enten så har du vel cuttet til den ferie/sommeren, eller også er du igang med et bulk...? Så sker der vel ikke noget ved at spise lidt hvidt brød? - skal du stå 100% cut efter den ferie?

Hvis det vel at mærke er lovligt: det kan jeg ikke svare på 
Hippokrates skrev:Hvis du er så nervøs, så kunne du også bare tage en pakke eller to med rugbrød med i taskenHvis det vel at mærke er lovligt: det kan jeg ikke svare på
Så har du i hvert fald rugbrød det første stykke tid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster