Så jeg ville lige høre om der evt. skulle være nogen der skal til FIBO 2012 i Essen - Tyskland her i weekenden?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andez skrev:Da personen jeg skulle have været afsted med/kørt med ikke har mulighed for at komme alligevel, står jeg i en ret træls situation.
Så jeg ville lige høre om der evt. skulle være nogen der skal til FIBO 2012 i Essen - Tyskland her i weekenden?

andez skrev:Da personen jeg skulle have været afsted med/kørt med ikke har mulighed for at komme alligevel, står jeg i en ret træls situation.

SienZ skrev:andez skrev:Da personen jeg skulle have været afsted med/kørt med ikke har mulighed for at komme alligevel, står jeg i en ret træls situation.
Hvor gammel er du?

andez skrev:SienZ skrev:andez skrev:Da personen jeg skulle have været afsted med/kørt med ikke har mulighed for at komme alligevel, står jeg i en ret træls situation.
Hvor gammel er du?
Jeg er 19

SienZ skrev:andez skrev:SienZ skrev:andez skrev:Da personen jeg skulle have været afsted med/kørt med ikke har mulighed for at komme alligevel, står jeg i en ret træls situation.
Hvor gammel er du?
Jeg er 19
Har du en bil? Vi er 2 interesserede, men vi er begge 17 og kan derfor ikke køre. Umiddelbart tror jeg ikke du er gammel nok til at mine forældre ville låne bilen ud nemlig.

shazam8600 skrev:jeg er 22 og har min egen bil

shazam8600 skrev:jeg er 22 og har min egen bil

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster