Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1649
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1646

Følg bodybuilding.dk på

first post...

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ay. Jeg har trænet i nogle år men der er en masse ting jeg har mangler at få styr på mhp min kost. Min træning er yderst intensiv og velovervejet men efterhånden er det irriterende at jeg har et tyndt lag fedt der dækker min mavemuskler. Inden jeg begyndet på den samme gamle sang som jeg kan se er blevet stillet af tusind andre, vil jeg gerne lige pointere at jeg HAR læst en masse af dennes sides, og andres andres, artikler om ernæring, så det er ikke fordi jeg stiller spørgsmål fuldstændig uden at have prøvet at sætte mig ind i tingene. Well her goes. Jeg spiser meget sundt - ikke fanatisk-elite-sporstmand-sundt, men generelt sundt. Jeg spiser stort set aldrig sweets, kager, sodavand eller noget i den kategori. Mit problem er at jeg gerne vil tabe fedt, men gaine muskelmasse. Derfor er jeg i vildrede om hvad jeg skal gøre. Jeg læst at folk er rimelig hyped på at cutte, men det ser jeg ikke som en løsning for mig. Efter at have læst mange af jeres artikler, svar, whutever på andres spørgsmål er jeg kommet frem til at jeg måske spiser for lidt. Jeg er en stor mand, men på trods af min hårde træning synes jeg ikke resultaterne er så overvældende. Jeg kan sagtens se at jeg har fået større arme, ben etc, men det vokser bare ikke proportionelt med hvor hårdt jeg træner. Men hvis jeg er i underskud, hvordan kan det så være at jeg ikke taber det sidste fedt?

ekstra. Jeg bliver tit træt midt på dagen og bliver nødt til at tage en lur inden jeg laver noget andet.
jeg har for 2-3 år siden tabt mig 30-35 kilo, men mangler de sidste 5. Hvor brugbart er det at gå til en diætist?

Håber I kan stykke en mening ud af mailen, på forhånd tak...

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kombiner Cardio, med et fullbody program. 3 gange cardio og 3 gange styrketræning og 1 hvile dag.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 76.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster