) ..
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
) ..

Kasp£r skrev:Jeg ville lige høre om der er nogen som kender nogle spændende fiske-dåse-pålægs-ting andet end tun og kippers .. ? .. jeg har det problem, at jeg døjer med lidt eksem og kan derfor ikke tåle tomater og der er tomat i både torskerovn og makreld i tomat (wow) ..
)

roedz skrev:Jeg æder også nogen gange fiskepinde.. har faktisk en ok fordeling bare du køber de rigtige

SNF skrev:roedz skrev:Jeg æder også nogen gange fiskepinde.. har faktisk en ok fordeling bare du køber de rigtige
hvilken er det?

roedz skrev:SNF skrev:roedz skrev:Jeg æder også nogen gange fiskepinde.. har faktisk en ok fordeling bare du køber de rigtige
hvilken er det?
Jeg fandt nogle i Føtex der hedder Findus
Næringsindhold pr 100g ser sådan herud:
Energi 880 kj/210 kcal
Protein 12 g
Kulhydrat 16 g
Fedt 11 g
mætt. fedtsyrer 3,4 g
Det er ok

SNF skrev:Kasp£r skrev:Jeg ville lige høre om der er nogen som kender nogle spændende fiske-dåse-pålægs-ting andet end tun og kippers .. ? .. jeg har det problem, at jeg døjer med lidt eksem og kan derfor ikke tåle tomater og der er tomat i både torskerovn og makreld i tomat (wow) ..
torskerogn er ret godt stegt på panden.(hm der er vil ikke tomat idet)
Ellers blæksprutter og muslinger på dåse stegt på panden er ganske glimrendekan varmt anbefales..
Du kan jo købe makrel i andre ting end tomat, f.eks. karry..
Ellers kan du jo købe ikke dåse ting. F.eks. røget makrel, det kan også holde vildt længe.
Derudover røget ørred smager fantastisk med røre æg på..

Kasp£r skrev:SNF skrev:Kasp£r skrev:Jeg ville lige høre om der er nogen som kender nogle spændende fiske-dåse-pålægs-ting andet end tun og kippers .. ? .. jeg har det problem, at jeg døjer med lidt eksem og kan derfor ikke tåle tomater og der er tomat i både torskerovn og makreld i tomat (wow) ..
torskerogn er ret godt stegt på panden.(hm der er vil ikke tomat idet)
Ellers blæksprutter og muslinger på dåse stegt på panden er ganske glimrendekan varmt anbefales..
Du kan jo købe makrel i andre ting end tomat, f.eks. karry..
Ellers kan du jo købe ikke dåse ting. F.eks. røget makrel, det kan også holde vildt længe.
Derudover røget ørred smager fantastisk med røre æg på..
hvis du kigger omme på pakken så kan du se at der rent faktisk er tomat i toskeroven .. men hvor kan man købe markeld i andet end tomat jeg har ikke set det nogen steder ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster