Starpen skrev:Stealth skrev:Xiva skrev:MatasPris per pille: 0,78kr
DHA/EPA per pille: 600mg
AldiPris per pille: 0,15kr
DHA/EPA per pille: 150mg
5 aldi piller = ca 1 matas pille
5 Aldi piller x 150mg = 750
1 Matas pille x 600Mg = 600 MG
Så jeg vil sige at Aldi pillerne klart bedst kan betale sig..
Ved ikke om min udregning er forkert stillet op, men det tror jeg ikke da.
Hvad siger du stealth?
Ja åbenbart ;o) Så hvis man gider at spise 10 aldipiller om dagen i stedet for 2 af de andre.....
Hvad er der så i resten af al den olie du spiser? Hvis der ikke er særlig meget DHA/EPA....
Prisen kan vi ikke diskutere...der har du ret ;o)
Det indeholder ikke andet end fiskeolie og hjælpestoffer. Denne fiskeolie er bare mindre koncentreret end den dyre. Jeg "gider" ret godt spise 10 aldi-piller frem for to vold-dyre piller... Mine morgen-piller er 1 omnimin, 1 zink, en magnesium og 4 aldi-fiskeolie, og det kan jeg sagtens køre ned i én mundfuld, så jeg er pænt ligeglad... Hvis det var 20 kunne vi måske tage snakken.
Altså med mindre jeg ikke har fattet dine priser, så er det 1 til 5
1 dyr pille = 0,78
5 billige = 5 x 0,15 = 0,75
Besparelse ca. 6 øre pr. dag.
Så vold-dyre er måske en anelse overdrevet ;o)
Når der er så lidt koncentration i de piller, så er resten jo blot overflødig fedt. Desuden så bruger man e-vitamin til at holde olien "ikke harsk" og nogle har så stor koncentration af E, så det er langt over anbefalet dosis for kvinder, bare for en enkelt pille.
Jeg vælger gerne kvalitetsprodukt med den forskel. Det er trods alt kun 1,56 kr. pr. dag, så mon ikke man overlever ;o) Som jeg ser det, så er matas-produktet væsentlig højere kvalitet/koncentration og det bedste køb ;o)