Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Fitness world i Randers?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa alle sammen.

Jeg er lige flyttet fra Århus til Randers og kender abselut ingenting heroppe men kan det godt passe der ikke ligger en fitness world heroppe? for så skal jeg skifte center :) er der nogle fra rander der kan anbefale et godt center til en rimelig pris. gerne omkring midt byen :)

Reputation point: 0

Træner her: Equinox Vesterbro

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Altså til en rimelig pris går jeg ud fra du mener under 200.- om måneden.
Her er der et par udemærket muligheder.
Der er Byens Fitness i Gudenåcenteret til 195.- om måneden. Ligger lige ved broen på sydsiden af gudenåen. Udemærket center som har alt der er brug for til en god gang træning. Eneste mangel er at der ikke er noget bad, hvilket kan være ret træls om sommeren.
Så er der selvfølgelig fjeren på gl.hobrovej. Muligvis det mest hardcore center i DK. Træner der selv. Bevares, mange af maskinerne er virklig gamle, men alt virker som det skal. Og her er der bad.
Og til 125.- om måneden kan man godt se bort fra rustne maskiner og smadrede spejle.
Tjek evt. vores helt nye hjemmeside (er stadig under opbygning) http://www.fjeren.dk/
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 235.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 340.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kranen skrev:Altså til en rimelig pris går jeg ud fra du mener under 200.- om måneden.
Her er der et par udemærket muligheder.
Der er Byens Fitness i Gudenåcenteret til 195.- om måneden. Ligger lige ved broen på sydsiden af gudenåen. Udemærket center som har alt der er brug for til en god gang træning. Eneste mangel er at der ikke er noget bad, hvilket kan være ret træls om sommeren.
Så er der selvfølgelig fjeren på gl.hobrovej. Muligvis det mest hardcore center i DK. Træner der selv. Bevares, mange af maskinerne er virklig gamle, men alt virker som det skal. Og her er der bad.
Og til 125.- om måneden kan man godt se bort fra rustne maskiner og smadrede spejle.
Tjek evt. vores helt nye hjemmeside (er stadig under opbygning) http://www.fjeren.dk/

Byens fitness ligger der ved det gamle skat, den du snakker om hedder vist noget andet ?
Jeg har ingen idé om det jeg siger er rigtigt!

Geografisk sted: Randers

Træner her: Fitness World Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online