Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1247
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1244

Følg bodybuilding.dk på

Fitnesscentre

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej. Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle putte dette emne. Håber jeg i acceptere, da jeg også er ny :)
Jeg har styrketrænet en smule derhjemme med nogen vægte, og jeg har også lavet nogen mave - og brystøvelser.
Nu har jeg dog besluttet jeg gerne vil lave nogen flere øvelser. Øvelser som jeg desværre ikke kan lave derhjemme, da jeg ikke har diverse maskiner/redskaber til det.
Mit spørgsmål er bare hvilke typer som kommer i fitnesscentre. Har af en eller anden grund altid tænkt at det var nogen kæmpe muskuløse mænd som bare ville grine af en fordi man er af normal størrelse og ikke kender alle maskiner/redskaber til punkt og prikke. Selvfølgelig er det en overdrivelse, men ville bare hører om det også bare er små, uvidende folk som mig hehe :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Balance Club
Fitness World Husum

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er meget forskelligt hvem der kommer i fitnesscentre, det kommer også meget an på hvilket center det er, men din forstilling er ikke helt korekt. For det første er der generalt mange helt normalt udsenende folk, så det med at det kun er store mænd, skal du ikke være bange for, og de store fyre der må være er sikkert flinke folk, som så mange andre, det er i hvert fald min erfaring. Hvis du vil starte i et fitnesscenter, så læs evt. nogle af de artikler der er her på siden om træning, så du er godt rystet til at gå i krig med vægtene
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvilke typer der besøger hvilke fitnesscentre, kommer i høj grad an på centerets udstyr. Et center med mange vægtskiver, hændvægte op til 60 kg og masser af bands, kæder, bælter mv. vil ofte være besøgt af store gutter (såvel som folk der bare går meget op i deres træning).

Omvendt vil de mere mainstream kæder såsom SATS, FitnessDK og Equinox henvende sig mere bredt til den generelle befolkning. Der vil du møde alle slags mennesker, fra den 15årige anoretiker til den 50årige familiefar. Der vil selvfølgelig altid være nogle store gutter indimellem, men miljøet i sådan et center er meget anderledes ifh. til det førstbeskrevne center.

Hvis du er nervøs for at træne et sted med store gutter, så meld dig ind i et mainstream-center, eller et småt lokalt fitnesscenter med masser af cardioudstyr. = flere kvinder, flere unge mennesker der bare træner for hyggens skyld. Knap så mange hard core dudes
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

der hvor jeg træner kan man ikke sige at det er en specifik type mennesker der træner, i øjeblikket træner jeg om morgenen - samtidig med 'kaffeholdet', som jeg har valgt at kalde medlemmerner af ældresagen (de skal træne før 12), og på det tidspunkt er der dømt superhyggelig stemning med 30 ældre der går til den :D om eftermiddagen rykker der selvfølgelig flere af de store drenge ind - men jeg ser sgu ingen der kigger skævt til nybegyndere!! ..kun når de virkelig fucker op -og ikke gider at spørge folk om hjælp :wink:

få en prøvetime i det center du påtænker at starte i - og så se om det er noget for dig :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00