Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nielze skrev:Kan du ikke bare købe frosne bær og så koge dem? Jeg har svært ved at forstå din fryser-problematik.

tordur skrev:Nielze skrev:Kan du ikke bare købe frosne bær og så koge dem? Jeg har svært ved at forstå din fryser-problematik.
Jo, selvfølgelig kan jeg det. Den sande problematik ligger nok i min dovenskab, da jeg helst vil undgå at koge små portioner så tit. Med en større fryser kunne man koge en masse bær og portionsfrys, for at tage op om aftenen til at tø. Det har jeg bare ikke plads til. Derfor ville det være nemmere, hvis man kunne købe dem kogte.
Ved du forresten noget om hvor længe sådanne bær kan holde sig i køleskabet, efter de er kogte?
- Tórður

tordur skrev:Nielze skrev:Kan du ikke bare købe frosne bær og så koge dem? Jeg har svært ved at forstå din fryser-problematik.
Jo, selvfølgelig kan jeg det. Den sande problematik ligger nok i min dovenskab, da jeg helst vil undgå at koge små portioner så tit. Med en større fryser kunne man koge en masse bær og portionsfrys, for at tage op om aftenen til at tø. Det har jeg bare ikke plads til. Derfor ville det være nemmere, hvis man kunne købe dem kogte.
Ved du forresten noget om hvor længe sådanne bær kan holde sig i køleskabet, efter de er kogte?
- Tórður

hr_bjoern skrev:Køb bær på frost. Kog dem. Spis dem. Put resten i køleskabt. De holder gerne en dag eller to i køleskabet. Jeg har hindbærstående længere tid, men jeg er heller ikke så sart. Du kan jo bare koge dem igen, hvis du er bare bange for sygdomme.
Nielze skrev:Hvordan ville det så være lettere med forkogte bær, som sikkert sælges i poser af samme størrelse?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster