Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1301
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

Forslag til 3 eller 4-split?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg træner lige pt 2-split, og det har jeg gjort i rigtig lang tid, og vil gerne prøve noget nyt.
Hvad er jeres foreslag til et enten 3 eller 4 split? har aldrig vægtet benene højt, da når damerne ser på en, kigger de ikke på benene, men overkroppen ;) Men det vil jeg ændre på, og træne hele kroppen hårdt.

Kunne være perfekt hvis i også kom med nogle øvelser man kunne lave de forskellige dage, mangler nemlig noget variation til et nyt program jeg kan følge. Har tjekket i forum, men har ikke fundet et ordentligt argumenterende program som jeg var interesseret i/og vil følge.

Har også et sidespørgsmål.... Hvad siger I til rep hastighed, Føler på kroppen når jeg laver langsommere reps føler jeg at kroppen bliver meget mere øm, og trænet meget mere igennem end hvis man laver relative hurtige bevægelser som ikke træner ordentligt igennem. Kroppen spænder meget mere og musklerne skal arbejde mere. Nogle der har trænet med langsomme reps og fået gode resultater, og vil anbefale det?

Tusind tak for hjælpen :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

fyr17 skrev:Jeg træner lige pt 2-split, og det har jeg gjort i rigtig lang tid, og vil gerne prøve noget nyt.
Hvad er jeres foreslag til et enten 3 eller 4 split? har aldrig vægtet benene højt, da når damerne ser på en, kigger de ikke på benene, men overkroppen ;) Men det vil jeg ændre på, og træne hele kroppen hårdt.

Kunne være perfekt hvis i også kom med nogle øvelser man kunne lave de forskellige dage, mangler nemlig noget variation til et nyt program jeg kan følge. Har tjekket i forum, men har ikke fundet et ordentligt argumenterende program som jeg var interesseret i/og vil følge.

Har også et sidespørgsmål.... Hvad siger I til rep hastighed, Føler på kroppen når jeg laver langsommere reps føler jeg at kroppen bliver meget mere øm, og trænet meget mere igennem end hvis man laver relative hurtige bevægelser som ikke træner ordentligt igennem. Kroppen spænder meget mere og musklerne skal arbejde mere. Nogle der har trænet med langsomme reps og fået gode resultater, og vil anbefale det?

Tusind tak for hjælpen :)

Jeg ved ikke hvor gammel du er, men har da aldrig hørt om piger der finder chicken legs fedt.. Og jeg ville da også være ked af at have tynde ben der ikke matchede overkroppen?

Men 4split er måske lige voldsomt nok.
3split kunne se sådan her ud:
Bryst/skulder/triceps
Ryg/biceps
Ben
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00