Som titlen siger, søger jeg råd og vejledningen ang. min første tatovering, og har alt for længe gået med tanken om at få lavet en. Jeg har nu fået det indsnævret til 3 forskellige slags, som alle involverer brystet, og 2 af dem armen.
Den første er de klassiske tribals, som jeg synes (hvis de bliver lavet ordentligt) er utroligt fede, dog ville jeg kun få lavet den på venstre bryst, og et stykke nede af venstre arm, så man lige kan se den stikke ud, hvis man er iført t-shirt, og måske venstre skulderblad.

Den anden er en chest script tattoo, hvor jeg vil få skrevet "One out of millions/billions", for at gå lidt anti jantelov. Og opmuntrer en til at gå med troen om man er noget specielt. Den skal forståes, som når man siger 1 ud af 1000 vinder i lotto, eller 1 ud af 100 bliver professionelle fodboldspiller osv.
Ala
Den tredje og sidste stilart er Polynesian, ala Dwayne Johnson's, da jeg synes de er utroligt fede, og kunne være fedt, at få lavet en customized med de forskellige symboler til at passe til en, dog har jeg læst noget med, at de skulle være disrespektfulde overfor de oprindelige folk, hvis man ikke har tilknytning til dem. Jeg vil få den lavet på bryst og delvist ned og armen som med tribal'en.

Håber lidt i kan hjælpe med, at fortælle noget om de forskellige, hvad i syntes der er fedt, og bare generelt komme med nogle meninger, der kan hjælpe mig med at træffe det endelig valg selv, og så endvidere hvor i vil anbefale at få den lavet