Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lucas1994 skrev:Jeg får en måneds gratis af en ven. Fresh Fitness nær DR Byen er udmærket uden at imponere.

Davver skrev:Lucas1994 skrev:Jeg får en måneds gratis af en ven. Fresh Fitness nær DR Byen er udmærket uden at imponere.
Ok. Tak for svar;-) Jeg havde nu håbet på du kunne henvise mig, men du har jo allerede henvist din ven så :-)
Jeg synes også freshfitness ser ud til at være mere rummelige ifht. fitnessworld i KBH?

NID skrev:Jeg træner selv i FF på Østerbro. Stort og rummeligt center. Og det er sjældent at der er overproppet som der er i FW... Dog skulle der være en del tyverier i skabene - det har jeg heldigvis tilgode endnu....![]()
Jeg betaler også kun 99kr om måneden, så det er til at leve med!

Davver skrev:NID skrev:Jeg træner selv i FF på Østerbro. Stort og rummeligt center. Og det er sjældent at der er overproppet som der er i FW... Dog skulle der være en del tyverier i skabene - det har jeg heldigvis tilgode endnu....![]()
Hej NID! Fedt. Så kan det være vi ses :-), hvordan kan du kun træne for 99kr? Og hvilke tider på dagen/aften er bedst at træne ifh t. menneskemængden.
Og kan man squatte, dødløft osv uden problemer?
Jeg var en af de først 500 tilmeldte i centret, så jeg fik gratis indmeldelse og træning resten af livet for 99kr om måneden.

NID skrev:Davver skrev:NID skrev:Jeg træner selv i FF på Østerbro. Stort og rummeligt center. Og det er sjældent at der er overproppet som der er i FW... Dog skulle der være en del tyverier i skabene - det har jeg heldigvis tilgode endnu....![]()
Hej NID! Fedt. Så kan det være vi ses :-), hvordan kan du kun træne for 99kr? Og hvilke tider på dagen/aften er bedst at træne ifh t. menneskemængden.
Det kan da godt være at vi gør det - er dog ude med en skade på 5 måned nu, men måske snart!Jeg var en af de først 500 tilmeldte i centret, så jeg fik gratis indmeldelse og træning resten af livet for 99kr om måneden.
Jeg undgår så vidt muligt altid 16-20. Men selv i de tider er det typisk muligt at komme til.
Fedt med træning til 99kr, men æv med skaden:(
Ja, håber også at undgå primetime:-), hvor er det dog ærgerligt med mennesker der ikke kan opf
Ja, det er til at komme til. Der er 2 squat racks (med safety bar), som normalt er ret nemme at komme til, og så på den anden side er der 2 stativer som kan bruges til squat eller dødløft (uden safety bar)
Men kommer du udenfor "åbningstiden", så ligner det noget værre lort da folk er snotdumme og smider rundt med skrald og alt muligt lort. Og nogle gange kan man ikke finde vægtene osv.

strandgaard skrev:Jeg træner i Freaks Fitness på Nørrebro, og der er plads til alle. Folk træner i klip-klapper, sandaler, vinterstøvler, fløjlsbukser, skjorter og cardigans... Der kan være mange mennesker mellem 16-20 men der er ingen problemer med at komme til. Ingen rydder op efter sig selv, men sådan er det vel, når man træner i en kæde. Der er et par intimiderende typer en gang imellem, men det er jo Nørrebronx![]()
Skriv hvis du har brug for hjælp til indmeldelse.

Davver skrev:NID skrev:Davver skrev:NID skrev:Jeg træner selv i FF på Østerbro. Stort og rummeligt center. Og det er sjældent at der er overproppet som der er i FW... Dog skulle der være en del tyverier i skabene - det har jeg heldigvis tilgode endnu....![]()
Det kan da godt være at vi gør det - er dog ude med en skade på 5 måned nu, men måske snart!Jeg var en af de først 500 tilmeldte i centret, så jeg fik gratis indmeldelse og træning resten af livet for 99kr om måneden.
Jeg undgår så vidt muligt altid 16-20. Men selv i de tider er det typisk muligt at komme til.
Fedt med træning til 99kr, men æv med skaden:(
Ja, håber også at undgå primetime:-), hvor er det dog ærgerligt med mennesker der ikke kan opf
Ja, det er til at komme til. Der er 2 squat racks (med safety bar), som normalt er ret nemme at komme til, og så på den anden side er der 2 stativer som kan bruges til squat eller dødløft (uden safety bar)
Men kommer du udenfor "åbningstiden", så ligner det noget værre lort da folk er snotdumme og smider rundt med skrald og alt muligt lort. Og nogle gange kan man ikke finde vægtene osv.
Fedt med træning til 99kr:D, øv med skaden,god bedring!
Jeg regner også med at undgå prime-time. Ærgerligt folk ikke kan opføre sig ordentligt uden for åbningstiden:(
Har du erfaringer med den på nørrebro, kan læse mig til den er lidt større??
Vh Andreas

strandgaard skrev:Prisen.
Jeg har trænet i FitnessWorld, Lygten, og det var ok, men fordi det var et nyt center var prisen vist 249/mdr mod FFs 129/mdr. FF er også ok, nogenlunde samme maskiner, samme frie vægte. Der var mere polyester end bomuld i FW..
altså flere der brugte penge på "trænings" tøj, mens FF virker som et Hr og Fru Danmark center.
Jeg må indrømme at jeg har kig på Nørrebro Fysioterapi og Træningscenter for at prøve noget nyt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster