Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rubisco skrev:Det her er bare et gæt, men måske er der mere vand i de friske end i de frosne, og derfor er de ikke lige så kalorietætte pr. 100g?
Det med at GMO pr. definition har mindre næring er noget fis.

TheStrongForce skrev:Jeg tror det er fordi, at det dyrkes forskellige steder, f. eks kan det ene være en GMO og den ikke-GMO (GMO er kendt for at have mindre næring, som f. eks soja).
Det er måske også bare en anden sort uden at være GMO-relateret.

SofusH skrev:TheStrongForce skrev:Jeg tror det er fordi, at det dyrkes forskellige steder, f. eks kan det ene være en GMO og den ikke-GMO (GMO er kendt for at have mindre næring, som f. eks soja).
Shit, du aner jo ikke hvad du snakker om. Og din biologilære er en forbandet hippie!
Se evt. her:
http://www.fda.gov/Food/FoodScienceRese ... 346030.htm punkt 8

TheStrongForce skrev:SofusH skrev:TheStrongForce skrev:Jeg tror det er fordi, at det dyrkes forskellige steder, f. eks kan det ene være en GMO og den ikke-GMO (GMO er kendt for at have mindre næring, som f. eks soja).
Shit, du aner jo ikke hvad du snakker om. Og din biologilære er en forbandet hippie!
Se evt. her:
http://www.fda.gov/Food/FoodScienceRese ... 346030.htm punkt 8
Jeg går ud fra du mente punkt 7.
sorry, jeg mente at soja (foder) skulle være kendt for det i Danmark (DR har lavet dokumentar om det).
Jeg er godt klar over at i GMO-produkter kan man ændre næringsindholdet, så man kan justere næringsindholdet, som det muligvis er i tilfældet her er det måske bare så der er mindre kcal, jeg synes selv det virker som en effektiv måde at bruge GMO på.
Har FDA ikke haft nogle rimelige store problemer med lobbyisme og endda korruption?
Hvis ja, synes du selv det er troværdigt?

TheStrongForce skrev:Rubisco skrev:Det her er bare et gæt, men måske er der mere vand i de friske end i de frosne, og derfor er de ikke lige så kalorietætte pr. 100g?
Det med at GMO pr. definition har mindre næring er noget fis.
Hvorfor mener du det er fis?
Det er bare noget min biologilærer har fortalt mig + vist dokumentar (fra DR).
Det skal lige siges, at jeg ikke mener at det er alt form for GMO, der har mindre næring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster