Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Er begyndt at ligge lidt på den lade side og trænger til noget simpelt jeg hurtigt kan køre i centret.
Jeg er kommet frem til det her og vil gerne gøre hvad i siger om det.

A
Squat 5x5
Military Press 5x5
Bent Over Row 5x5
Dips 3x8
Chinups 3x8

B
Dødløft 5x5
Bænkpres 5x5
Pullups 5x5
CG Military Press 3x8
UH Bent Over Row 3x8

Trænes 3 gange om ugen med skiftevis A og B.

Har ønsket at holde fokus på basisøvelser, men samtidig sørge for at armene også bliver fint ramt. Vil indtil videre køre det på ubestemt tid og dernæst gå over til et WSB-inspireret 2-split med fokus på overhead press.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det ser da okay spændende ud :D Det kan sikkert give dig fine resultater..
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

mic skrev:Det ser da okay spændende ud :D Det kan sikkert give dig fine resultater..

Håber jeg, min motivation har været noget svingende de sidste par måneder og synes bare det skal være simpelt og ligetil! :roll:

NoGood skrev:Håber jeg, min motivation har været noget svingende de sidste par måneder og synes bare det skal være simpelt og ligetil! :roll:
Det kan være at sådan et lille prg. får motivationen tilbage, så det kan være rigtig godt givet ud.. Har du planlagt progression, eller kommer du til at køre 100% på dagsformen?
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

mic skrev:
NoGood skrev:Håber jeg, min motivation har været noget svingende de sidste par måneder og synes bare det skal være simpelt og ligetil! :roll:
Det kan være at sådan et lille prg. får motivationen tilbage, så det kan være rigtig godt givet ud.. Har du planlagt progression, eller kommer du til at køre 100% på dagsformen?

Vil køre 100% på dagsformen. Har slacket noget i den sidste tid og dødløft og squat har jeg ikke kørt i et godt stykke tid på grund af problemer med knæet (sådan kan det gå når man har stramme baglår #-o) så regner med at jeg vil stige ret hurtigt der. Havde en Dødløft 6RM på ca. 90kg da jeg besluttede at holde.

Det ser spændende ud men jeg kan ikke lade vær med at tænke på at du ikke har noget iso til dine arme. Det er undervuderet, så meget ekstra en enkelt iso øvelse giver i det lange løb :)
In House We Trust!
Dancing is not a crime!
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog

Chelseacfc skrev:Det ser spændende ud men jeg kan ikke lade vær med at tænke på at du ikke har noget iso til dine arme. Det er undervuderet, så meget ekstra en enkelt iso øvelse giver i det lange løb :)

Er helt enig, men vil PT hellere fokusere på det store billede og der er simpelthen ikke nogle der har formået at få store arme ved isoøvelser alene. Det der skaber store arme er store basisøvelser. Udover det har jeg jo netop modificeret greb på nogle øvelser for at akkomodere manglen på arm iso. Kunne eventuelt finde på at smide nogle lateral raise og rear lateral raises ind, men det er også det tror jeg. :)

Ikke at forstå at jeg ikke tror at iso-øvelser til armene har nogen effekt - det har de, men det er bare ikke dem der virkelig skaber vækst og vil derfor hellere bruge min tid på de store basisøvelser. Dog vil jeg selvfølgelig ikke udelukke at jeg kan finde på at tage dem de dage jeg føler for det! :wink:

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster