Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ali skrev:Jeg forstår det ikke helt det er som om du har lavet et 2 split program? eller er det bare mig?

Old school skrev:Ali skrev:Jeg forstår det ikke helt det er som om du har lavet et 2 split program? eller er det bare mig?
Bare fordi det ikk er samme øvelser, rammer det stadig samme muskler hver træningsgang. Så der er skam et fullbody.
Solide øvelser, men hvorfor de mange forskellige rep range og regner i med at køre alle de forskellige reps igennem hver gang?

Pind skrev:Jeg kan godt følge idéen i at I vil mixe det lidt op så det ikke er det samme ud og ind hver gang. Umiddelbart, så mener jeg dog at øvelses valget fra den ene dag til den anden ikke supplere/erstatter hinanden godt nok.
Eks. i workout A har du ingen rigtig bryst øvelse. Dips rammer selvfølgelig en smule, men det er slet ikke nok. Skulle jeg mixe det op ville jeg nok vælge at køre alm. BB Bænkpres den ene gang og så evt. køre den som DB Bænkpres i det efterfølgende workout. Eller alm. den ene gang og incline den anden, alt efter hvad ønsket måtte være.
Du har også skiftet dødløft ud med squat i workout nr. 2. Det er to forskellige øvelser der ikke erstatter hinanden. Igen ville jeg hellere køre med en squat variant den ene gang og en anden den anden gang. Ligeså med dødløft.

A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:Ali skrev:Jeg forstår det ikke helt det er som om du har lavet et 2 split program? eller er det bare mig?
Bare fordi det ikk er samme øvelser, rammer det stadig samme muskler hver træningsgang. Så der er skam et fullbody.
Solide øvelser, men hvorfor de mange forskellige rep range og regner i med at køre alle de forskellige reps igennem hver gang?
Idéen med reprange er at køre heavy på volumen, med en tilvirket pyramideopbygning - evt. dropsets indimellem.
Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:Ali skrev:Jeg forstår det ikke helt det er som om du har lavet et 2 split program? eller er det bare mig?
Idéen med reprange er at køre heavy på volumen, med en tilvirket pyramideopbygning - evt. dropsets indimellem.
Hvorfor med pyramide opbygning??
Det kan da gøres bedre mener jeg.
http://www.motion-online.dk/fora/index. ... l=pyramide
http://www.motion-online.dk/fora/index. ... omsearch=1
http://www.motion-online.dk/fora/index. ... omsearch=1

A Menace To Chicken skrev:Hvis man nu kørte programmet sårn:
man: A
tirs: B
ons: A
tors: B
fre: off
.. og forfra, så burde frekvensen vel blive holdbar?
Ellers kan jeg godt følge dig, skal det være A-off-B-off-A-off-B-off osv. så skal øvelsesvalget udvides.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster