Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morten273 skrev:Det ville være en god idé at skrive hvilket niveau, der er noget forskel på universitets fysik og gymnasie fysik. Og evt hvilket emne det drejser sig om.

Derunderon skrev:Og hvad drejer det sig om ?
Skal man mødes med dig, er det bare opgaver der er brug for hjælp til, eller noget helt redje ?
For jeg er da på sidste del af min kandidat i fysik, men har heller ikke uanede mængder af tid ;)

Rasmuskrogh skrev:Morten273 skrev:Det ville være en god idé at skrive hvilket niveau, der er noget forskel på universitets fysik og gymnasie fysik. Og evt hvilket emne det drejser sig om.
Man plejer ikke at have Fysik B på universitetet ;)

Morten273 skrev:Rasmuskrogh skrev:Morten273 skrev:Det ville være en god idé at skrive hvilket niveau, der er noget forskel på universitets fysik og gymnasie fysik. Og evt hvilket emne det drejser sig om.
Man plejer ikke at have Fysik B på universitetet ;)
Hvor står der noget om b niveau? eller er jeg bare helt blind?
EDIT: fuck det står jo i overskriften, fuck det tog lang tid at finde

Sakin skrev:Hvilket emne skal de 2 rapporter omhandle? Og har du styr på de forsøgs data du gerne skulle ha noteret under udførelsen af forsøget? og til sidst hvornår er din deadline for aflevering af disse?

LaMariposa skrev:Sakin skrev:Hvilket emne skal de 2 rapporter omhandle? Og har du styr på de forsøgs data du gerne skulle ha noteret under udførelsen af forsøget? og til sidst hvornår er din deadline for aflevering af disse?
Det er Hookes lov og Isens smeltevarme.
Ja, forsøgsdata har jeg. Rapporterne skulle have været afleveret før jul, men aftalte med min lærer, at jeg ville aflevere efter juleferien, så skal have dem afleveret hurtigst muligt, helst i denne måned.
Er du fysik-studerende?

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Metapod skrev:http://www.bodybuilding.dk/aendring-af-brugernavn-t67057.html
Stærkt!!!

[/quote]Metapod skrev:http://www.bodybuilding.dk/aendring-af-brugernavn-t67057.html
Stærkt!!!

LaMariposa skrev:Øhh.. hvad er der galt i det?
Er du dum eller...? Har du virkelig ikke andet at lave?
Udgaard skrev:LaMariposa skrev:Øhh.. hvad er der galt i det?
Er du dum eller...? Har du virkelig ikke andet at lave?
Nu er det dig der er lidt dum. Det du beder nogen om at gøre, vil få dig smidt ud af dit studie hvis det bliver opdaget. Og hvad gør du så? Du giver oplysninger der gør at din underviser vil kunne finde ud af det er dig.
[quote="LaMariposa"Det er xxx og xxx.
Ja, forsøgsdata har jeg. Rapporterne skulle have været afleveret xxx, men aftalte med min lærer, at jeg ville aflevere xxx, så skal have dem afleveret hurtigst muligt, helst xxx.

LaMariposa skrev:Men det gør ikke noget med opgaveregningen jo?

LaMariposa skrev:Sakin skrev:Hvilket emne skal de 2 rapporter omhandle? Og har du styr på de forsøgs data du gerne skulle ha noteret under udførelsen af forsøget? og til sidst hvornår er din deadline for aflevering af disse?
Ja, forsøgsdata har jeg. Rapporterne skulle have været afleveret før jul, men aftalte med min lærer, at jeg ville aflevere efter juleferien, så skal have dem afleveret hurtigst muligt, helst i denne måned.
Er du fysik-studerende?

Sakin skrev:LaMariposa skrev:Sakin skrev:Hvilket emne skal de 2 rapporter omhandle? Og har du styr på de forsøgs data du gerne skulle ha noteret under udførelsen af forsøget? og til sidst hvornår er din deadline for aflevering af disse?
Er du fysik-studerende?
Jeg er uddannet kemiingeniør, så har haft grundlæggende fysik på uni. niveau. Tror dog at det kommer til at koste dig en hel del mere end du lige regner med, hvis du skal få en kompetent person til at skrive dem for dig.

LaMariposa skrev:Metapod skrev:http://www.bodybuilding.dk/aendring-af-brugernavn-t67057.html
Stærkt!!!
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster