Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1344
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1342

Følg bodybuilding.dk på

Gå tur vs. "Pause dage"

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Kan godt være dette er et dumt spørgsmål men så må i bare bære over med mig :)

Det står sådan til at jeg pt. træner efter et fullbody program (mandag-onsdag-fredag) og altså har pause dage de resterende dage.
Jeg er så den heldige vinder af at være efter af et styks hund som jeg så gerne bruger godt og vel 2timer+ på at gå tur med hverdag, hvilket må resultere i en form for kcal forbrænding.

Mit spørgsmål er så, er dét det eneste der sker ved at jeg går de ture med kræet og derfor bør spise noget mere da jeg kører bulk eller har det nogen betydning for mine dage hvor jeg egentlig burde holde pause? Ikke fordi jeg føler det er videre krævende for benene men jeg bruger dem jo trodsalt.
Alt der kan gå galt, vil gå galt.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Svendborg Motion & Vægttræning

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

JJohansen skrev:Kan godt være dette er et dumt spørgsmål men så må i bare bære over med mig :)

Det står sådan til at jeg pt. træner efter et fullbody program (mandag-onsdag-fredag) og altså har pause dage de resterende dage.
Jeg er så den heldige vinder af at være efter af et styks hund som jeg så gerne bruger godt og vel 2timer+ på at gå tur med hverdag, hvilket må resultere i en form for kcal forbrænding.

Mit spørgsmål er så, er dét det eneste der sker ved at jeg går de ture med kræet og derfor bør spise noget mere da jeg kører bulk eller har det nogen betydning for mine dage hvor jeg egentlig burde holde pause? Ikke fordi jeg føler det er videre krævende for benene men jeg bruger dem jo trodsalt.

En gåtur på offdage er ikke dårlige, tværtimod kan de hjælpe på restitutionen.

Hvis du ikke tager på skal du tydeligvis spise mere, hvis din intention er at bulke.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

Bork skrev:
JJohansen skrev:Kan godt være dette er et dumt spørgsmål men så må i bare bære over med mig :)

En gåtur på offdage er ikke dårlige, tværtimod kan de hjælpe på restitutionen.

Hvis du ikke tager på skal du tydeligvis spise mere, hvis din intention er at bulke.

Cheers Bork :)
Alt der kan gå galt, vil gå galt.

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Svendborg Motion & Vægttræning

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog