Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1709
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1708

Følg bodybuilding.dk på

Gain vægt..

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Jeg er en dreng/mand, på 17 år. Jeg vejer cirka 60-61 kilo, min krop er nogenlunde normal bygget, men jeg har længe tænkt på at tage nogle kilo på, men også for at mine muskler kan blive større.

Derfor har jeg tænkt på at ligge min kost fuldstændigt om, har tidligere set et indlæg fra Smeden om kost, som jeg måske vil tage som eksempel. Men samtidig med vægtforøgelsen ønsker jeg at have en makeret krop, dvs fremhævet muskler. Kan jeg opnå det ved blot at løbe hveranden dag, cykle hver dag til arbejde (5 km hvervej), og træne forskellige øvelser med håndvægte og sund kost?

Har over overvejet protein pulver/ weight gainer, men kan det overhovedet betale sig( vil mine muskler blive forbedret, og vil jeg tage mere på?) i såfald hører jeg gerne nogle forslag på produkter.

For at gøre alting kort. Kan jeg med bedre kost, bedre motion, tage kilo på, samtidig at have pæne muskler og muligvis gøre dem større?

Håber på nogle gode svar !

Hilsen

Major

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

det projekt du har gang i er MEGET svært.. det er nemlig rigtig svært at tage muskel masse på hvis man er i kcal underskud, hvilket man skal være for at tabe sig, men det er ikk umuligt..
mit råd ville være at du skulle begynde at cutte her hele sommeren og ligeså snart strand sæsonen er ovre så skal der bare skovles mad indenbords og så en god tung vægttræning. så kan du stige meget i vækt på et ½år. og så begynde og cutte stille og roligt.. og så har du en støre krop og en mere markeret krop. og derefter hvis du er tilfreds kan du jo prøve på at lægge så tæt på dit ligevægts indtag at du kun stiger lidt i muskel masse og uden at tage ret meget fedt på. og på den måde forblive fit for fight hele året.. men hvis du vil vokse man man ta det søde med det sure...
og af gode tilskud, så er det meste protein rigtig godt, og eller så vil jeg helt klart anbefale dymatize expand, det har rykket for vildt på mig.. 2 kg på 3uger. og selvfølgelig lidt fedt og bloat.. men ellers sys jeg også der giver langt flere "GODE" trænings dage fyldt med energi og pumps. men prøv dig frem. det er slet ikk sikkert du vil mærke noget ved brug af kreatin. evt. læs den glimrede artikkel her på boardet...

Geografisk sted: Herning

Logbog: Vis logbog

Det kan ikke lade sig gøre at opbygge muskler og tabe fedt samtidig. For at opbygge muskler skal du være i kalorie overskud og for at tabe fedt skal du være i kalorie underskud. hvis du skal være klar til næste sommer skal du pumpe og være i kalorie overskud nu og dereftercutte fedtet langsomt af senere hen.

Geografisk sted: Lyngby

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 110 gæster