Facts:
Højde: 202cm
Alder: 17år
Vægt: 97kg
Jeg er forholdsvis ny inden for styrketræning. Jeg har trænet, da jeg var lidt yngre, men det var mest i forbindelse med fodbold og ikke noget seriøst overhovedet. I slutningen af sommerferien tænkte jeg dog at "nu skulle det være" og derfor begyndte jeg at læse meget om træning på nettet (for at danne mig en ok baggrundsviden). Siden sommerferien har jeg trænet fast 4-5 gange om ugen.
I forbindelse med min træning begyndte jeg at indtage protein pulver, umiddelbart efter træning. Dette har haft en udemærket effekt( har taget omkring 2.5-3 kilo på siden jeg begyndte at træne.)
Nu er jeg så begyndte at gaine her i vinterperioden, da jeg godt kunne tænke mig noget mere "masse".
Jeg har købt noget weight gainer på bodylab.dk, da det også var der jeg havde købt mit proteinpulver, og derfor var det oplagt.
Jeg sørger for at spise meget, også når jeg ikke er sulten, for at holde mig i det "berømte" kalorieoverskud ;-)
En typisk dag kunne f.eks være:
Morgenmad:
3 skiver rugbrød
Røræg(4æg+ mælk)
Mellemmåltid:
100gram Weight gainer med vand.
Frokost:
Typisk en masse pasta, med noget brød og kød
Mellemmåltid:
Bolle med ost
Evt en chokolade bar(Er det dumt??)
Efter træning:
50 gram weight gainer+ 50 gram proteinpulver
Aftensmad:
Dette måltid kan varierer meget, da det er mor der står for det
Det kan typisk være noget pasta/ris med noget dertil hørende kød/fisk/kylling. Uanset hvad det er, sørger jeg for at indtage en hel del af det.
Inden sengetid:
100gram weight gainer med vand(noglegange mælk)
Hvordan synes det at i ser ud? Er der evt noget der skal ændres eller hvordan og hvorledes?
Råd modtages med kyshånd
MVH

Det ser ikke ud af meget og slet ik til en på din størrelse, har du prøvet at sætte det ind i en kost beregner for at se hvor mange Kcal du helt præcist indtager?

Der er dog "grønt" til samtlige måltider.
Drikker du mælk? Jeg drikker selv godt en liter (mini-)mælk om dagen. Det er en god kilde til kalorier og proteiner.