Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1345
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1342

Følg bodybuilding.dk på

Genoptræning - ømme led og blottede nerver?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey bb..
Jeg har holdt pause fra træning i 2-3 måneder nu, pga. Sygdom. Nu er jeg kommet over den, men da jeg ingen motion eller ordentlig ernæring har fået, har jeg tabt mig 8 kilo og mine led er så ømme at jeg næsten ikke kan cykle uden eksempelvis mine knæ gør meget ondt. Udover det er mine nerver i albuen og andre steder blevet meget v
Blottet. Mine spørgsmål er altså hvilke kosttilskud man skal tage til st styrke led og knogler markant ved siden af genoptræningen, og om mine nerver bliver mindre blottet når jeg tager mine kilo på igen?:(
*GROWING IS KNOWING!*

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Fitnessmaster

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det lyder jo umiddelbart som om, at du har været alvorlig syg. Og så må jeg formode, at der har været en læge inde over og give dig en diagnose og behandle dig derefter. Så det er da under al kritik, hvis din behandler ikke har fortalt dig, hvordan du bedst kan komme dig over din sygdom.
Jeg må ærlig indrømme, at jeg aldrig rigtig har hørt om blottede nerver andet end i forbindelse med tænder og så i dramatiske digte :) Når du skriver blottede, mener du så at myelinskeden er ødelagt eller hvordan?? Hurtigt fundet på nettet:
Myelinskeden kan vokse ud i løbet af få dage, mens det varer længere for nerver, f.eks. hvis aksonen har taget skade. Eksempelvis regenereres motoriske nerver med en hastighed på ca. 1 mm/dag! Så der kan gå måneder, før en beskadiget nerve er repareret.

Jeg aner virkelig ikke særlig meget om det, men jeg tror ikke, at du går helt galt ved at spise ganske normalt og fornuftigt. Og så tror jeg, at det er hurtigere for dig, at ringe til din læge og spørge om dine tvivlsspørgsmål, end det er at sidde her og vente på det rette svar, som nok næppe kommer, da vi ikke ved nok om din situation eller dig.

God bedring og genoptræning...
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: The Gym

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster