imao1 skrev:Kan godt se hvad du mener fng, mmh klør på og så må vi se om et par måneder.
Ligesom man for man hvad man betaler for

Du nævner selv i din opening post at du "ved man ikke kan se forskel før der er gået 3 måneder". Det virker meget som om du er utrolig opsat på at få et eller andet resultat her og nu, inden for kort tid. Hele "har jeg gode gener?" spørgsmålet virker som et forsøg på at få be eller afkræftet en slags undskyldning som en hurtigere vej til dit mål fordi andre siger det.
3 måneder er forholdsvist kort tid i trænings verden, især hvis man gerne vil blive større (naturligt) uden at tage for meget fedt på. Nogen vil argumentere for, at det er tilstrækkeligt til et cut, men det er irrelevant for dig pt.
Nu er jeg ikke klar over hvad de mål er, men du vil gerne være "større". Mit gæt er at du vil gerne vil have en "fizz-form/strandform". Det er forskelligt hvad der i folks optik er en flot strandform, men forvent ikke der sker kæmpe store ting inden for et år. Hvis du tager dig sammen, strammer ballerne og sætter dig ind i kost og træning - kan der ske ting og sager på 1 års tid.
Hvis jeg var dig ville jeg leanbulke indtil du enten synes du er blevet for blød eller til der er gået et år. Hvis du har gjort det rigtigt burde du kunne få en fin, (ikke fremragende), men fin form til sommeren 2016 hvis du cutter fra feb/mar af.
God vind.