Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

beastmode89 skrev:Jeg spiser kylling 2 gange om dagen. Middag og inden jeg går i seng. Jeg spiser det pt. med enten broccoli eller brune ris til. Jeg har dog tænkt på, om det ville ødelægge noget for opbyggelsen af muskelmasse, hvis man istedet spiste en grovbolle til istedet for brune ris. Altså laver det som en kyllinge burger. Hvor meget har det at sige, om man får sine kulhydrater fra brune ris eller eksempelvis en grovbolle mht opbygning af muskelmasse? Det skal siges, at kulhydraterne i mine resterende måltider enten er fra ris, kartofler, grov pasta, havregryn eller rugbrød. Jeg synes dog godt at man man blive træt af at køre ris og kylling ned 2 (nogle gange 3) gange om dagen..

Udgaard skrev:beastmode89 skrev:Jeg spiser kylling 2 gange om dagen. Middag og inden jeg går i seng. Jeg spiser det pt. med enten broccoli eller brune ris til. Jeg har dog tænkt på, om det ville ødelægge noget for opbyggelsen af muskelmasse, hvis man istedet spiste en grovbolle til istedet for brune ris. Altså laver det som en kyllinge burger. Hvor meget har det at sige, om man får sine kulhydrater fra brune ris eller eksempelvis en grovbolle mht opbygning af muskelmasse? Det skal siges, at kulhydraterne i mine resterende måltider enten er fra ris, kartofler, grov pasta, havregryn eller rugbrød. Jeg synes dog godt at man man blive træt af at køre ris og kylling ned 2 (nogle gange 3) gange om dagen..
Du skal huske at variere din kost. Ellers får du ikke de mineraler og vitaminer din krop har brug for og i forhippelse på at være sund risikere du at udvikle mangel sygdomme.

Lucas1994 skrev:Og så er nærringsfordelingen ikke signifikant bedre i grovpasts vs almindelig pasta.

Lucas1994 skrev:Og så er nærringsfordelingen ikke signifikant bedre i grovpasts vs almindelig pasta.
beastmode89 skrev:Jeg vil nu mene min kost er varieret nok. Spørgsmålet gik mere på, hvorvidt grovboller kan have sin plads i en kostplan med henblik på muskelforøgelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster