Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 900
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 898

Følg bodybuilding.dk på

Håber i kan/vil hjælpe.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

HEJSA BB.dk

Jeg er på helt bar-bund, mht dette.

Jeg er nu lige kommet hjem igen, og skal nu til at træne igen. Jeg er "Høj og tynd", eller hvad man siger. Jeg vil ikke sige at jeg har "pindarme" og sådan. Men alligevel ikke særligt store. Man kan godt se på mig at jeg har trænet før.

Mit spørgsmål er nu, hvad ville i gøre, for at blive større?? Altså, det er ikke det klassiske spørgsmål. Men mere omkring, hvordan ville i tage på - hvad ville i anbefale af kosttilskud?? (Jeg har Kreatin, Weightgainer og Omnimin).

Mit problem er at jeg gerne vil være "Større" af bygning eller hvad man siger - ikke nødvendigvis fyldt med muskler, bare sådan så man ikke er ham den "spinkle".

MVH. Håber i kan hjælpe

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville træne et fornuftigt program, spise en masse god mad og sove mindst 8 timer hver nat. Hvis jeg havde kreatin, weight gainer og omnimin ville jeg benytte dette ud fra hvordan anbefalingen er på bøtterne.

Eller, dvs det ville jeg nok ikke, da de som regel anbefaler en loading fase af kreatin, og det altid giver mig ondskabsfuld racerrøv som havde Helvede en gejser, der gik i udbrud imellem ballerne på mig. Så hellere vente et par dage med på at effekten indtræffer.

Hvad er det mere præcist, at du er i tvivl om?
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010

Reputation point: 902

Geografisk sted: www.moosfit.dk

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du skal sætte dig ind i det grundlæggende, altså om kost og træning. hvilket du nemt kan ved at bruge nogen timer på at læse artikler herinde.

Men kan dog sige at kosttilskud ik er det først du skal tænke på, mange tror at de har en kæmpe betydning, men nej.
Men kort og godt, spise noget mere hvis du føler dig som ham den tynde, mere indvirklet er det faktisk ik, men stadig hvis det er noget du rigtig gerne vil, så vil du også offer de timer på at læse om stoffet :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Hvordan i ville spise. Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal tage på - eftersom jeg har meget svært ved at tage på.

Jeg træner:
1. Bryst og Ben
2. Ryg
3. Biceps, Triceps og underarm
4. SKulder og nakke

Jeg er bla. i tvivl om, hvordan i ville træne? (4x10, 3x12 osv)

Xpand skrev:Hvordan i ville spise. Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal tage på - eftersom jeg har meget svært ved at tage på.

Jeg træner:
1. Bryst og Ben
2. Ryg
4. SKulder og nakke

Hvis du har trænings erfaring og går efter masse har George Turner's 10x10 program, som du kan finde under artiklerne, hjulpet mange af hvad jeg kan forstå. Men ellers er der mange måder at gøre det på, bare husk at press dig selv.

Kosten... jamen er du ik sikker på at du bare spiser som en 12 årig pige :D helt seriøst. Der er faktisk en del der mener at de har svært ved at tag på, og når de så bliver bedt om at sætte hvad de spiser på en normal dag ind i kostplanlæggeren, viser det sig at de spiser alt for lidt, selv om de tror de spiser meget.
Hvis du sætter en normalt dags kost ind i kostplanlæggeren her på siden og poster den, så kan vi bedre hjælpe dig, men grundlæggende hvis du ik tager på, så spise noget mere ogsa selv om du ik er sulten, kroppen vender sig hurtigt til mindre eller mere mad.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:
Xpand skrev:Hvordan i ville spise. Problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal tage på - eftersom jeg har meget svært ved at tage på.

Jeg træner:
1. Bryst og Ben
2. Ryg
4. SKulder og nakke

Hvis du har trænings erfaring og går efter masse har George Turner's 10x10 program, som du kan finde under artiklerne, hjulpet mange af hvad jeg kan forstå. Men ellers er der mange måder at gøre det på, bare husk at press dig selv.

Kosten... jamen er du ik sikker på at du bare spiser som en 12 årig pige :D helt seriøst. Der er faktisk en del der mener at de har svært ved at tag på, og når de så bliver bedt om at sætte hvad de spiser på en normal dag ind i kostplanlæggeren, viser det sig at de spiser alt for lidt, selv om de tror de spiser meget.
Hvis du sætter en normalt dags kost ind i kostplanlæggeren her på siden og poster den, så kan vi bedre hjælpe dig, men grundlæggende hvis du ik tager på, så spise noget mere ogsa selv om du ik er sulten, kroppen vender sig hurtigt til mindre eller mere mad.

Ville du træne 10x10? hvis du var mig?

Jamen, det kan sagtens ske du har ret i det med kosten

Men over ordnet spiser jeg -

Kl. 06:30 En potion Cornflakes til morgenmad.
Kl. 09:00 3 stk rugbrød
Kl. 12:00 5 stk rugbrød
Kl. 18:00 "Aftensmad" hvor jeg er begyndt at tage lidt ekstra kød. Jeg spiser indtil jeg er lidt over mæt.
Kl. 21:00 Frugt og 2 stk rugbrød.

Som sagt, jeg ved ikke om der er helt hen i vejret :-)

Don't let someone's opinion of you become your reality - Les Brown
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Træner her: Fitness World Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00

Jeg vil, ud fra min arbitrære vurdering, mene, at GT ikke er det rigtige for dig.

Du skal fokusere på at spise mere end du forbrænder - altså ligge i kalorieoverskud. Desuden skal du træne efter et solidt fundamentprogram. Følg rådene du har fået tidl. i tråden, og læs artiklerne - du gør dig selv en kæmpe tjeneste!

Logbog: Vis logbog

Et 2-split eller et godt fullbody program ville være ideel at starte på efter min mening. Fullbody mandag - onsdag - fredag f.eks. eller 2 split mandag - tirsdag - torsdag- fredag. :)
Don't let someone's opinion of you become your reality - Les Brown
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Træner her: Fitness World Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00