Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 699
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 696

Følg bodybuilding.dk på

Har brug for hjælp af "kloge hoveder" ;)

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen,

jeg er en ung kvinde på 29 år - jeg er ny herinde.

Jeg søger råd, da jeg har sat mig for, at jeg vil kunne se mig selv i spejlet til sommer og være tilfreds, og samtidig gå på stranden uden at være pinlig berørt.

Jeg er egentlig en slank pige, men efter jeg fik min søn for 9 år siden, har jeg aldrig rigtigt kunne få min mave tilbage igen.
Jeg er godt klar over kroppen ændrer sig osv., men jeg er sikker på jeg kan træne det meste væk (også håndtagene) da jeg er slank alle andre steder. Jeg har bare brug for at vide specifikt HVORDAN!

Jeg er 168 høj og vejer 57,5 kg. ca. pt.
Jeg er vegetar, spiser dog en smule fisk - det der ikke SMAGER af fisk :D - men ellers så elsker jeg grøntsager, og synes selv jeg spiser mange af dem.

Mine syndere er nok brød, pasta og ris, selv om det hele er fuldkorns. Jeg har svært ved at droppe dem, da jeg ikke lige ved hvad jeg ellers skal mættes af.

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med, evt. en specifik kostplan, træningsplan eller andet? Og evt. fortælle mig, og målet overhovedet er realistisk på 3-4 måneder, og hvad jeg skal gøre for at nå det?

Jeg tror det er det jeg mangler som motivation - at få at vide, af én der rent faktisk ved hvad han/hun snakker om, at det KAN lade sig gøre, hvis bare jeg gør det og det og det :)

Håber nogen kan hjælpe mig!

Vh. Kristina.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tror du skal lægge dig en kostplan. Det lyder somom du får alt for lidt protein. Hvis man er vegetar skal man gøre en ekstra indsats for at sikre at man får nok protein, ellers vil din kost være decideret usund. Så skal du også sikre at de protein kilder du har dækker alle de esentielle aminosyre. Jeps det er lidt arbejde, men det er straffen for at være vegetar :)
Brugeravatar

Reputation point: 85

Hej Kristina. Jeg har ikke forsøgt vægttab med en klient, som er vegetar, men umiddelbart tænker jeg det kunne være en sjov udfordring.

Så skriv en PB hvis du vil have hjælp. Så finder vi en løsning til en rimelig pris.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Udgaard skrev:Tror du skal lægge dig en kostplan. Det lyder somom du får alt for lidt protein. Hvis man er vegetar skal man gøre en ekstra indsats for at sikre at man får nok protein, ellers vil din kost være decideret usund. Så skal du også sikre at de protein kilder du har dækker alle de esentielle aminosyre. Jeps det er lidt arbejde, men det er straffen for at være vegetar :)

Jeg ved, at det er en mindre skrøne, at vegetarer ikke får nok protein. Jeg drikker masser af mælk, spiser æg, bønner og andet som indeholder meget protein, og tager kosttilskud. Så jeg tror ikke problemet er protein, må jeg indrømme. Jeg tror mere det er det, at jeg slet ikke har styr på hvor meget jeg skal indtage, eller hvor lidt, for at nå det jeg gerne vil, og udfylde mit behov.
Men jeg er godt klar over, at det jeg ikke indtager i kød, skal indtages i anden form ;)

Pind skrev:Hej Kristina. Jeg har ikke forsøgt vægttab med en klient, som er vegetar, men umiddelbart tænker jeg det kunne være en sjov udfordring.

Så skriv en PB hvis du vil have hjælp. Så finder vi en løsning til en rimelig pris.

Hej Pind :)

Tak for dit svar.
Ja, det er nok lidt mere besværligt, end almindeligt :D Men jeg er heldigvis ikke så kræsen ;)
Det er også vigtigt for mig, at det bliver så billigt som overhovedet muligt, da jeg pt. står uden arbejde.

Er du udlært i noget der har relation til dette? :)

Hilsen Kristina.

Jeg har lavet personlig træning og kostvejledning i snart tre år efterhånden. Langt størstedelen af mit klientel har været kvinder, som har haft et ønske om vægttab. Men som skrevet, så send mig en privat besked hvis det har interesse, så taler vi nærmere om det.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog