Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1142
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1140

Følg bodybuilding.dk på

har brug for lidt hjaalp...?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hey.. okay jeg er en en situation hvor jeg ikke rigtig, kan finde det program der virker for mig? har provet afskellige ovelser, men resultaterne har ikke vaaret de vilde! har traanet i ca 2 aar..har faaet resultater, men ik hvad jeg vil ha.. haaber i kan hjalpe mig..
?

alder er 16 er en 176, vejer 78,

jeg har alle former for haandvaagte tilraadighed, og dvs maskiner, (bryst,ben....)

:D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tror du så ikke bare det er den måde du træner på der er forkert ?

Skriv lige de programmer du har kørt efter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Logbog: Vis logbog

Hvad spiser du? Og hvor seriøst har du trænet i de 2 år?

jeg ved ik om jeg traner forkert, efter min overbevisning traner jeg okay, jeg soger efter ovelser der kan give mig resultater, jeg folger ikke noget bestemt program, maske derfor? jeg bruger mest haandvagte da det er det jeg har mest tilraadighed.. men det her har jo ogsaa noget med kosten af gore, og jeg synes det er meget forvirrene om hvad jeg skal spise, ved godt at jeg skal cutte 500 cal, har reget ud at jeg skal bruge 2387cal om dagen og for at tabe mig cutte 500 men hva saa naar jeg har gjordt det i en uge???? starter jeg saa forfra? hvordan finder jeg ud hvad der er best for mig og min krop, og hva ovelser der er bedst for mig..

haaber paa noget hjalp..?

bertelsen 8900 skrev:jeg ved ik om jeg traner forkert, efter min overbevisning traner jeg okay, jeg soger efter ovelser der kan give mig resultater, jeg folger ikke noget bestemt program, maske derfor? jeg bruger mest haandvagte da det er det jeg har mest tilraadighed.. men det her har jo ogsaa noget med kosten af gore, og jeg synes det er meget forvirrene om hvad jeg skal spise, ved godt at jeg skal cutte 500 cal, har reget ud at jeg skal bruge 2387cal om dagen og for at tabe mig cutte 500 men hva saa naar jeg har gjordt det i en uge???? starter jeg saa forfra? hvordan finder jeg ud hvad der er best for mig og min krop, og hva ovelser der er bedst for mig..

haaber paa noget hjalp..?

Men din overbevisning om du træner rigtigt kan jo være forkert. :wink:
Jeg vil anbefale dig at sy et program sammen.. det tror jeg du får meget mere ud af.

Du kan lave mange godt øvelser med (skive!)håndvægte.. rigtig mange, men spørgsmål er om du har styr på disse øvelser? Hvad kører du? Og hvor meget? Ved godt du kører blandet, men du må have et nogenlunde oveblik over hvad du kører.

For at tabe dig, skal du indtage færre kalorier end du indtager.. du skal ikke bekymre dig så meget om HVAD du skal spise, det er sådan set underordnet, du skal "bekymre" dig om hvor mange kalorier du indtager.
Jeg har kommet til at bulke for hurtigt.. tog 8 kilo på i løbet af 4 uger, så nu er jeg igang med at tabe det skidt så hurtigt som muligt og begynde forfra - en langsom stigning i vægten på max et kilo per uge.. med mindre man VIL have fedt på kroppen selvfølgelig.. I learned it the hard way.

"Man" siger, at et cut på 500gram om ugen er fint.. man burde miste minimal muskelmasse på denne måde.

-Nicky Cruz

Geografisk sted: Kolding

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster