Altså det har nu gået op for mig at jeg er blevet tilfreds af mig selv, altså armene skulder, bryst osv.. men den tid jeg har trænet og spist som en gris for at blive større, har selvfølgelig sat sig i en lille dunk på maven, altså er ikke sådan "overvægtigt" min vægt er fandme normal
Men altså det sådan når jeg står op, så er det næsten ligefør jeg er tilfreds med det, men sidder jeg ned så ligner jeg godt nok en med høj fedtprocent (hvilket jeg er næsten sikker på jeg har) godt med deller..
Hvis folk vil have billeder, kan det sagtens klares.. men som sagt vil gerne smide fedt af så de abs jeg har indeni (kan nemt mærke dem) kan fremtræde.. og hvad jeg selv kan se er det KUN lige det område hvor det ligesom har samlet sig.. er dog klar over man ikke kan punktforbrænde.. nå men lig det til side, det korte af det lange er jeg vil smide lidt fedt!
Har læst artikler, søgt rundt osv, men har ligesom brug for en der er flink til at give forklaringer til hvad jeg spørger om..
men en ting er jeg klar over, træningen forbliver det samme. forskellen er energien så derfor bliver volumen nok skåret lidt end, men ellers stadig ligepå og hårdt ;-)
og det med ligevægt indtagelse, kcal osv, det har jeg også forstået.. altså sådan ca..
Altså nu sætter jeg groft op.. vi har en mand.. hans ligevægt er 5000 kcal (ja det er kun for at sætte en eksempel op!) for at bulke så skal det være 500 kcal overskud = 5500. og cut 500 kcal underskud = 4500.. Dette har jeg også forstået.. men det der forhindre mig er dog kosten, for jeg aner ikke engang hvad mit ligevægt er, så har bare regnet med at "halvere" det mad jeg spiser, og jeg har prøvet det i 2 dage for at mærke hvordan kroppen har med det, fordi så længe jeg ikke sulter ligefrem, så det da godt nok? ligger lige på kanten af at føle mig sulten, men måltiden er delt op i 6 om dagen, så derfor er jeg aldrig sådan ved at død af sult.. holder det sådan lidt med små måltider om dagen..
og 500 kcal lyder da ik af meget? jeg tror da jeg halverede min mad, at det var temmelig mere end 500, og det har jeg så læst frem til er ikke skide smart..
Men når jeg læser hvordan andre folks kost plan er, så tror jeg at jeg gør det virkelig forkert, dvs så ryger musklemassen desværre med, og jeg bliver bare tynd, i stedet for at smide fedtet så absene er tydelige..
undskyld for det lange ordpylleri, jeg vidste satme ikke hvordan jeg skulle forklare, men håber i kan forstå mig, og gerne vil hjælpe mig for jeg tager det her meget seriøs, og vil virkelig gerne opnå gode resultater..
regner med i skal bruge info om mig
Højde: 173 cm
Vægt: 66,6 kg om morgenen.. det svinger lidt nogle gange 67 kg.
Fedt%= aner det ikke?
træner man,tirs,tors og fredag. er det godt med 30 mins cykling med interval på de dage man er off? dvs der brænder jeg nok ca 140 kalorier.. det tror jeg sgu ikke er nok?
kan mærke på fornemmelsen at jeg skal sikkert banke mig selv mere op..og alle træningsdage er opvarming med mild cykling i 5 min, og sluttes med samme cykling i 10 min.. så der er da lidt motion
men altså.. pis også.. jeg ved ikke engang hvad jeg selv vil spørge til råds, har bare generelt brug for hjælp så jeg rigtig for banket det hele sammen og opnår resultater.. og spørg i bare om alt, jeg skal prøve at svare så godt jeg kan..
på forhånd tak
Dresen..