Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Benn skrev:Ryg
Bent over barbell rows
Barbell shrugs
Hyper-extensions
Bryst/Mave
Mavebøjninger
Bænkpres
Skulder
Rear laterals
Side laterals
Arme
Dumbell curls
Overhead triceps extensions
Ved godt jeg mangler underkroppen, men den kommer jeg til. Mangler jeg noget i ovenstående program, når vi snakker overkrop? Synes måske jeg mangler lidt til bryst/mave? Mangler der nogen muskler? (er lige begyndt at træne)

StefanM skrev:En ret vigtig deltalje, før end man kan udtale sig om noget... Havde du tænkt dig, at de tre gange om ugen skulle være fullbody?

StefanM skrev:En ret vigtig deltalje, før end man kan udtale sig om noget... Havde du tænkt dig, at de tre gange om ugen skulle være fullbody?

Benn skrev:
Ved godt jeg mangler underkroppen, men den kommer jeg til. Mangler jeg noget i ovenstående program, når vi snakker overkrop? Synes måske jeg mangler lidt til bryst/mave? Mangler der nogen muskler? (er lige begyndt at træne)

MS 400 skrev:StefanM skrev:En ret vigtig deltalje, før end man kan udtale sig om noget... Havde du tænkt dig, at de tre gange om ugen skulle være fullbody?
Du kan jo hverken køre 2 eller 3 split 3 gange om ugen jo?

mic skrev:Benn skrev:
HeJ Benn,
Jeg må desværre sige at jeg synes at det er lidt mangelfuldt..
MIt forslag:
Dødløft
Squat
Benchpress
Inc. DB press
Pull ups
BOR
Military press
Dips
Latteral Raise
Standing Calf Raise
+
evt. en lille disco cirkel af:
Curls(DB/BB), Legraise, Pulldowns, Roman Chair..

StefanM skrev:Jo da. Mange kører med et setup, der hedder
Uge 1: ABA
Uge 2: BAB
F eks hvor A = ryg/ben/biceps, og B = bryst/skulder/triceps
Mange kører også tre split tre gange om ugen. Jeg bryder mig ikek om det, mens hvis det skulel være, ville jeg gøre det således
Mandag: Ben + mave
Onsdag: Ryg + biceps
Fredag: Bryst + skulder + triceps

MS 400 skrev:StefanM skrev:Jo da. Mange kører med et setup, der hedder
Uge 1: ABA
Uge 2: BAB
F eks hvor A = ryg/ben/biceps, og B = bryst/skulder/triceps
Mange kører også tre split tre gange om ugen. Jeg bryder mig ikek om det, mens hvis det skulel være, ville jeg gøre det således
Mandag: Ben + mave
Onsdag: Ryg + biceps
Fredag: Bryst + skulder + triceps
Som nybegynder vil han IMO få mest muligt ud af et FB program når han kan træne 3 gange om ugen....

MS 400 skrev:Ja jeg sætter da store spørgsmålstegn ved at træne 2/3 split 3 gange om ugen som nybegynder....

StefanM skrev:MS 400 skrev:Ja jeg sætter da store spørgsmålstegn ved at træne 2/3 split 3 gange om ugen som nybegynder....
Det er der sådan set heller ikke nogen, der foreslår...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster