Først min grund til at være her: Jeg er overvægtig, en del, og har derfor både lavet kostomlægning og er begyndt at træne, håber det giver pote engang... [-o<
States:
Navn: Heidi
Alder 20 år
Højde: 171cm
Vægt d.7./3-06: 98,9. D. 21./3-06: 98,3. D. 28/3-06: 99,3. D.4/4-06:97,8. D. 11/4-06: 97,4
Har trænet siden starten af marts 06
min træningsuge ser sådan her ud:
Mandag: Cardio-løbebånd eller crosstrainer
Tirsdag: Cardio-løbebånd eller crosstrainer + Triceps, ben og mave
Onsdag: Hviledag
Torsdag: Cardio-løbebånd eller crosstrainer
Fredag: Cardio-løbebånd eller crosstrainer + Ryg og skulder
Lørdag: Cardio-løbebånd eller crosstrainer
Søndag:Cardio-løbebånd eller crosstrainer + Biceps og bryst
Mit mål er at komme under 80 kilo, til at starte med.
Jeg har lavet en lille belønning til mig selv, når jeg når under 90 kilo må jeg købe mig et par lækre bukser
Sådan der
Hmm kost, jeg tæller ikke kalorier. Det har jeg ikke sat mig ind i endnu, men jeg spiser masser frugt og grønt + meget kalkun og kylling... jeg prøver så godt som jeg kan, at holde mig fra alt det usunde, men falder i engang i mellem!!!
og når det sker, så bare skæld mig ud!!!!! Jeg skal nok fortælle hvad jeg spiser hver dag :´)

heh... men jeg tænker lige over det dig og løberen skrev, og vender tilbage....
ved det er ris til egen røv... og jeg var med inde på tanken, og stod og kikkede på alt det dejlige bland-selv-slik, og flødeboller... men jeg købte bare noget cola light!!! nøj jeg er stolt!!!! jeg blev lige 20 cm højere!!! det er virkelig et fremskridt der vil noget... før i tiden havde jeg knækket sammen og købt alt det jeg overhovedet havde penge til... men ikke nu... jeg tror på jeg kan gøre det!!!! det er så cool!!!