Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 987
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 984

Følg bodybuilding.dk på

HIIT Cutting

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle,

Jeg vil gerne igang med HIIT cutting, og har derfor vaeret inde og laese om det.
Der staar, at man skal lave full body AM, og HIIT PM - er det vigtigt man foelger dette, eller er det bare forslag? Vil der ske noget ved hvis begge dele fx bliver udoevet PM? Det er trods alt spredt ud over forskellige dage.
Og er det vigtigt at koere med full body? Vil der ske noget ved, hvis jeg fortsaetter med mit 2 split program, som jeg lige nu koerer alle ugens 7 dage.

Paa forhaand tak :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej SabineR

HIIT står for High Intensity Interval Training. Det er blot en måde at dyrke cardio på.
Jeg tror ikke du bør tænke så forfærdelig meget over tingene, og gøre dem sværere end de er.
Jeg ved ikke hvilket "program" du refererer til, men det handler dybest set om at ligge i kalorieunderskud, hvis du vil være "ripped" og "cuttet".

Smid lidt HIIT ind hist og her i dine træninger, hvis du gerne vil forbedre din kondition, men hvis dit mål er at "cutte", er det som sådan ikke nødvendigt at gøre det, andet end det for nogle er processen lidt hurtigere/lettere. Her
Det din kost, som gør forskellen.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Ittams skrev:Hej SabineR

HIIT står for High Intensity Interval Training. Det er blot en måde at dyrke cardio på.
Jeg tror ikke du bør tænke så forfærdelig meget over tingene, og gøre dem sværere end de er.
Jeg ved ikke hvilket "program" du refererer til, men det handler dybest set om at ligge i kalorieunderskud, hvis du vil være "ripped" og "cuttet".

Smid lidt HIIT ind hist og her i dine træninger, hvis du gerne vil forbedre din kondition, men hvis dit mål er at "cutte", er det som sådan ikke nødvendigt at gøre det, andet end det for nogle er processen lidt hurtigere/lettere. Her
Det din kost, som gør forskellen.

Mange tak for svaret :)
Jeg har for nylig bestilt tid til at få lagt en Madplan, der skal passe nøjagtigt til mine behov, så jeg
Håber det giver skub i tingene.

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster