Jeg har tabt mig meget, og alle går og siger at min fedtprocent er alt for lav (3-4 % - og nej har ingen pics.. ) Jeg tror bare ikke selv på den er så lav! Synes jeg er "fed" nok på maven osv f.eks.... men er generelt blevet meget svag og "lille"
Årsagen til mit problem er at jeg i mange måneder dyrkede alt for meget cardio (7 km løb hver 2. eller 3. dag) og intens cirkelbaseret styrketræning hver dag.. Dette med et kalorie indtag på måske ca. 1500-2000 kcal.. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne se hvad der skete med min krop, men nu er min vægt fra 70 kg, gået ned til 62 kg. (var på 58 kg for et måned siden)..
Jeg kan til gengæld se at min røv er fuldstændig forsvundet, ligner en rigtig gammel-mands, hænge røv, og mine ben er også super tynde.. Så tror måske en stor del af mit vægttab ligger i min ben muskler mere end pga en lav fedtprocent...
Nogen foreslag til hvordan jeg bedst muligt får bygget min ben muskler op igen, samtidig med jeg langsomt også skal træne resten af min krop op?
Og kosten? Se evt. mine kostplaner under profilen? Føler virkelig jeg tager på nu hvor jeg prøver at æde 2500 kcal, men vægten er nogenlunde stabil? Er det bare mine muskler der stadig bliver mindre og fedt der sætter sig istedet?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)