Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kaspir112 skrev:okay.
jeg kan bare simpelthen bare ikke finde nogle tekster, som omhandler fra barn til voksen.

markn skrev:og du skal perspektivere

duke9000 skrev:markn skrev:og du skal perspektivere
Brug ordet perspektivere til din eksamen. Det er et så kaldt plus ord. Fx: "Nu vil jeg perspektivere denne tekst med en anden tekst". Det skal nok give lidt bonus.

freakincage skrev:duke9000 skrev:markn skrev:og du skal perspektivere
Brug ordet perspektivere til din eksamen. Det er et så kaldt plus ord. Fx: "Nu vil jeg perspektivere denne tekst med en anden tekst". Det skal nok give lidt bonus.
Han skal nok satse på indhold fremfor fine ord....
Hvis du har fået udleveret et kompendium med tekstopgivelser, så skal du perspektivere til dem, da de er en del af det pensum, som er opgivet til eksamen.
Edit, dvs. svaret på dit oprindelige spørgsmål er: Ja!

kaspir112 skrev:okay.
jeg kan bare simpelthen bare ikke finde nogle tekster, som omhandler fra barn til voksen.

Jenslyn87 skrev:freakincage skrev:duke9000 skrev:markn skrev:og du skal perspektivere
Hvis du har fået udleveret et kompendium med tekstopgivelser, så skal du perspektivere til dem, da de er en del af det pensum, som er opgivet til eksamen.
Er 'perspektivere' nu et fint ord?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Jenslyn87 skrev:freakincage skrev:duke9000 skrev:markn skrev:og du skal perspektivere
Er 'perspektivere' nu et fint ord?

kaspir112 skrev:hej.
har lige et spørgsmål. jeg skal op til mundtligt dansk, jeg har trukket identitet - fra barn til voksen.
jeg har fået et kompendium, hvor der står tekstopgivelser, så mit spørgsmål er, må jeg bruge de tekstopgivelser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster