Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1237
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1234

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp med posen :)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey.. Havde aldrig troet jeg skulle skrive et sådan indlæg, da jeg for 2 år siden begnydte at træne, med en kamp vægt på 60 kg. Jeg kunne overhovedet ikke tage på, før jeg fulgte et råd her inde om at overspise, i starten var det ikke rart men man vænnede sig til det... Lige pt vejer jeg ca 80 kg, Det er en ok blanding af fedt og muskelmasse. Er ikke cut men mine muskler er stadig markeret. Men jeg har jo så gået hen her de sidste 2 måneder og fået en lille pose :P... Jeg snakker om maven... Vil godt bare lige smide posen og få lidt mavemuskler frem.. Hvordan gør jeg lettest det? Er det en blanding af løb + mavetræning (udover den almindelige træning selvfølgelig) eller hvordan?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det skal lige siges det er en bagatel der er tale om.. Nok mere forfængelighed end et egentligt problem.. Tror kun det er mig selv der kan se jeg har taget lidt på omkring maven.. Men anywayz vil jeg gerne lige smide lidt så jeg kan få lidt markering frem af mavemuskler og der ved hofterne.. Atletlommerne eller hvad de nu hedder

Tre skrev:Det skal lige siges det er en bagatel der er tale om.. Nok mere forfængelighed end et egentligt problem.. Tror kun det er mig selv der kan se jeg har taget lidt på omkring maven.. Men anywayz vil jeg gerne lige smide lidt så jeg kan få lidt markering frem af mavemuskler og der ved hofterne.. Atletlommerne eller hvad de nu hedder

I stedet for at være i kcal overskud som du har været vandt til, skal du nu være i kcal underskud. Læs artiklen Martin har linket til og så kan du derefter komme med spørgsmål hvis der er noget du ikke forstår.
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

Hmm efter at have læst et indlæg her på forummet hvor der bla stod at man ikke kan gaine muskelmasse mens man cutter. Er det sandt ?, da jeg gerne vil tabe mig en lille smule bare så jeg kan få lidt mavemuskler frem, men stadig vil jeg gerne gaine muskelmasse på resten af kroppen... Altså kan jeg ikke forbrænde fedt, og lidt muskelmasse via energiunderskud og løb men samtidig gaine mere muskelmasse vha godt med protein og vægttræning?

Tre skrev:Hmm efter at have læst et indlæg her på forummet hvor der bla stod at man ikke kan gaine muskelmasse mens man cutter. Er det sandt ?, da jeg gerne vil tabe mig en lille smule bare så jeg kan få lidt mavemuskler frem, men stadig vil jeg gerne gaine muskelmasse på resten af kroppen... Altså kan jeg ikke forbrænde fedt, og lidt muskelmasse via energiunderskud og løb men samtidig gaine mere muskelmasse vha godt med protein og vægttræning?

Kommer an på, hvor erfaren du er.. Hvis du er meget erfaren (over ½-1års træning) så er det en ret svær opgave, hvis ikke umuligt.

Hvis du lige er begyndt at træne, så kan det dog godt lade sig gøre, der er bare ikke tale om ret meget masse.. Kroppen er ikke generelt bygget til at øge sin muskelmasse i energi underskud.. Vil man bygge masse skal man være i overskud og vil man smide fedt skal man være i underskud, der er som nævnt dog set mange tilfælde af, at begyndere kan begge dele!

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster