Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1346
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1344

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp! Rødligt udslet på skulder!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har efter, at have trænet de sidste par gange bemærket, at når jeg har lavet øvelser der involverer musklen i skulderen, så bliver min hud på skuldrene rød i små plamager, næsten som at man har kløet sig eller lign. Det gør ikke ondt, jeg er bare nysgerrig da jeg ikke oplever det med andre muskelgrupper.
Det er specielt efter bænkpres det sker. Umiddelbart synes jeg ikke, at de gnider sig opad noget når jeg træner, så synes det er meget mærkeligt!

Håber nogen kan hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

er sikkert nogle gnidninger der irritere huen som du selv er inde på. liver selv nemt rød hvis jeg kradser mig eller lign.

nogen oplever også små blodsprængninger i huden der hvor stangen ligger når de squatter.
tror ikke det er noget du skal gå op i eller være bekymret om.
Men hvis du er så opsøg egen læge, for er det et udslet eller noget af en art så er der ingen herinde de har en jordisk chance for at gætte det :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Mika09ae skrev:Jeg har efter, at have trænet de sidste par gange bemærket, at når jeg har lavet øvelser der involverer musklen i skulderen, så bliver min hud på skuldrene rød i små plamager, næsten som at man har kløet sig eller lign. Det gør ikke ondt, jeg er bare nysgerrig da jeg ikke oplever det med andre muskelgrupper.
Det er specielt efter bænkpres det sker. Umiddelbart synes jeg ikke, at de gnider sig opad noget når jeg træner, så synes det er meget mærkeligt!

Håber nogen kan hjælpe :)

Måske begynder det at blive grønt, og så bliver du til..... HULK :twisted:

spøg til side, måske er det nældefeber?

/E velkommen til siden forresten, det er dit første indlæg? selvom du er fra 2009 :-k haha cool nok :8

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Det lyder som blodsprængninger. Det får jeg til overflod på underarmene.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Det forsvinder igen, jeg får det tit når jeg bænker, men det kan godt se lidt vildt ud de første gange :´)
Brugeravatar

Geografisk sted: Bovrup

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (11)

Illisher skrev:er sikkert nogle gnidninger der irritere huen som du selv er inde på. liver selv nemt rød hvis jeg kradser mig eller lign.

nogen oplever også små blodsprængninger i huden der hvor stangen ligger når de squatter.
tror ikke det er noget du skal gå op i eller være bekymret om.
Men hvis du er så opsøg egen læge, for er det et udslet eller noget af en art så er der ingen herinde de har en jordisk chance for at gætte det :wink:

Jeg havde også selv i tankerne, at det kunne være blodsprængninger. Men da jeg har trænet længe, og det første er begyndt at komme efter de sidste par træninger, så undrede jeg mig lidt :)

awer19 skrev:spøg til side, måske er det nældefeber?

/E velkommen til siden forresten, det er dit første indlæg? selvom du er fra 2009 :-k haha cool nok :8

Jeg tror ikke det er nældefeber, for det klør nemlig ikke eller noget. Det ser bare lidt voldsomt ud :)

awer19 skrev:/E velkommen til siden forresten, det er dit første indlæg? selvom du er fra 2009 :-k haha cool nok :8

Ja det er mit første indlæg :) Jeg har snuset lidt rundt på sitet for at skabe mig et overblik, inden jeg begynder at poste min trænings log osv. Men tak ;)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster