For at give jer et indblik i hvad jeg efterlyser, kan jeg fortælle, at jeg er udpeget til at skulle holde et lille foredrag for min søns fodboldhold og ditto forældre.
Spillemæssigt er vore drenge rigtig godt med, men deres energi er ikke den bedste (kosten halter).
Min opgave består nu i, at fortælle hvordan kosten skal være før en kamp/træning . . . lige op til og under en kamp. Og kosten lige ret efter træningen/kampen.
Jeg er rimelig godt inde i stoffet i forvejen gennem min bodybuilding og synes selv at kende de grundlæggende principper nogenlunde, men jeg vil meget gerne have jeres viden, så jeg er klædt 100% rigtigt på.
Jeg har 2 krav til jer der bidrager:
1.
Du skal være 100% sikker på det du skriver er korrekt, det er ret væsentligt for mig.
2.
Den ene dreng er diabetiker - her er jeg total blank med at rådgive ham og ville holde ham uden for med råd. Er der nogen af jer der præcist har styr på kosten for en idrætsudøvende diabetiker, tager jeg gerne imod med kyshånd!
Drengene er 10-11 år, ellers sunde og raske med kropsvægte på ca. de 30-35kg.
Foredraget bliver afholdt den 14/9, så der er åbent for bidrag fra jer frem til d. 10/9 (skal lige selv bruge lidt tid på forberedelse).
På forhånd tak for jeres bidrag!
Hilsen
Jens